Heisann
Selger min omtrent ubrukte grusracer, brukt noen treningsturer + birken 2013, sykkelen er en custom bygget Focus Raven 29er med bl.a. Sram s2200 karbonkrank med utvekslingen 22/36, noe som funker veldig greit til allslags sykling i skog og mark.
Ellers av utstyr finner du bremser av typen Avid Juicy Ultimate. Sykkelen er utstyrt med 9delt drivlinje med X9 bakgir/XT framgir og Sram XO twistere, noe som fungerer perfekt til grusbanking i nordmarka.
Hjulene er DT swiss X470 ringer på 350nav som er håndbygde av meg og fungerer meget bra, men dette er en plass du lett kan spare enda mer vekt. For det er ikke ett veldig lett hjulsett. Dekkene som står på er RaceKing 2.2 RS.
Ellers av komponenter finner du stiv karbon gaffel, karbon styre og setepinne. Setepinnen er stuck i ramma etter birken, så den er ikke veldig justerbar akkurat nå, men dette kan mest sannsynlig fikses.. ellers er jeg 181 høy, så er du omtrent samme vil den nok passe veldig greit uansett..

Dette er omtrent eneste minuset med denne riggen..
Ellers en veldig rask og flott sykkel, veldig behagelig ramme som flekser bra i baken..!
Kunne tenke meg 12000,- for denne, men er åpen for bud!
Ta kontakt på PM eller E-post.
MVH. Andreas
bidneandreas(at)hotmail.com