Det blir ofte spurt om gjennomsikitg teip. Jeg kjøpte et kit i Frankrike jeg monterte på sykkelen i dag. Utrolig bra å legge på og ble bra. Anbefaler denne.
En kompis av meg kom over dette etter å ha noia litt på karbonet på den nye Devinciramma si. Han har ikke fått testa det skikkelig, heldigvis sånn sett, men det ser jo bra ut på papiret iallfall: http://www.cantitoeroad.com/frame-protection/shelter
Håkon. Insta-Håkon 2012 Ibis Mojo HD 2012 9:Zero:7
På nedre del av underrøret er All Mountain Style helt konge, da det demper sprut såpass at det ikke hakker og bulker like lett. For overrør og andre steder utsatt for riper og sandsliping har jeg tidligere vært veldig glad i Biketape. Veldig lett å legge på, og er nesten usynlig, samt at det kan klippes i dimensjoner du ønsker.
Etter anbefaling fra bike198 kjøpte jeg "3M Scotchgard Paint Protection Film Bra" av invinciblegraphic på ebay. Det skal legges på vått. Det virker kanskje litt klønete, men det var ganske lettvint, og det er lett å ta det av og på igjen om man trenger flere forsøk (siden det legges på vått). Resultatet synes jeg ble veldig bra. Slitestyrken aner jeg ingenting om, men bike198 skriver:
Quote:
My overlapped, messy job is still holding strong after a year’s worth of riding and washes without letting dirt or moisture underneath the coating that I even overlapped. The stuff just works that well.
Jeg har kjørt med AMS i hele sesongen, og det beskytter underrøret veldig bra. Ikke en eneste bulk eller merke, dette på tross at jeg vet at en del stygge steiner har truffet i området.
Takker for hyggelig tilbakemeldinger. All Mountain Style klarte jeg ikke å sende i går da logistikken brast. Men de blir sendt i dag før frist så i morgen bør det ligge noe i postkassene.