Jeg også var med i fjor (100km). Flott arrangement. Eneste aberet for min del var at jeg synes terrengsykkel er ukult, hvis ikke hadde jeg takka ja til tilbudet om gratis påmelding til neste år når jeg kom i mål.
For meg som helst bruker racersykkel, var terrenget tøft nok. Mye fin sti, så langt jeg kan skjønne, og transportstrekkene var også fine.
Den første matstasjonen på vestsiden av byen,etter ca. 3 mil var tilnærma tom når de sene puljene kom fram. Tipper de har fiksa det i år. Matstasjonen 2 ca 5-6 mil var rett ved bikebuster i Ålborg, litt sør for Bilka for de som har vært og shoppa. Veldig mye kaker og digg på denne. Deretter videre til østsiden. Stoppa ikke på siste matstasjonen siden jeg var drittlei søle og glatte stier og ville i mål, men så det var mulighet for å spyle sykkelen der.
Kan egentlig ikke komme på en grunn til ikke å melde seg på hvis man først liker terrengsykkel. Det gikk veldig bra å arrangere dette rittet med 1500 deltakere, og gjetter på at 3-4000 blir like bra oppvarta.
Brukte forøvrig 26t hardtail, og RaRa. Helt greit så langt jeg kan bedømme.