OK, då er sykkelen ferdig i denne omgang:
Vekta av alle delane skulle bli 12,9 kg (inkl. pedalar), men fiskevekta seier 13,25 kg. Det vil uansett seie under 13 kg utan pedalar, og det er vel ikkje så verst for ein fulldempa 29er i storleik XL. Eg skulle kunne slanke styre og sete litt, men på den andre sida står det litt for puslete dekk på no.
Som nemnt er det fleire ting eg har tenkt å oppgradere, men eg kunne i alle fall ha maiden voyage på den i går. Det vart ein tur til toppen av Bergskaret og tilbake same veg, deretter til Stykket og ned til Lian. Det var litt regn og dermed ganske vått føre.
Eg var mest oppteken av å kjenne på dempinga framme og bak, og det er ein fin følelse når begge endar er i balanse slik at ein kan gynge heile sykkelen opp og ned med kroppen. Sjølv om eg køyrde med kanskje litt i overkant mykje sag, og med gaffelen i Descend-modus heile vegen, så syntest eg ikkje det var noko plagsom gynging. Men det kan jo hende at sykkelen blir meir tråkkeffektiv og dermed raskare i ritt med litt meir selektiv bruk av CTD og ProPedal.
Bakdempinga var spesielt smooth over litt skarpe kantar i god fart. Då eg køyrde over eit av plastrøra som stikk opp på tvers over løypa mellom Stykket og Lian kjende eg eit tydeleg dunk i framhjulet, men ingenting i bakhjulet.
Eg var litt usikker på om ramma kom til å vere litt i største laget for meg. Det var grunnen til at eg satte på det kortaste stemmet eg hadde (80 mm). Men sykkelen kjennest heilt fin ut rett "ut av boksen," og eg har ikkje hatt behov for å finjustere noko som helst enno.
Ein sak eg synest er litt skuffande er at ramma ikkje verkar veldig stiv sidevegs. Når eg står ved sidan av sykkelen og ristar den lett i styret, kjenner eg at bakramma ikkje svingar i takt. Og når eg syklar framover og provoserer ein "tank-slapper" ved å riste/svinge fort til venstre og høgre, får eg lett ein betydeleg oscillasjon i heile frontpartiet. Dette var det eg likte minst med min 29er HT, så det er litt skuffande å konstatere at det er slik på denne også. Kanskje alle 29ers er slik?
Uansett skal eg nok få mykje moro med denne på stiane i Trondheim.