Dette er andre gang i livet jeg kjører denne helt ned uten fotisett, og et slumpetreff gjorde at jeg hadde et teletubby-lignende vesen på hjul som fikk med alt på video.
Dette er et vanskelig stykke sti. Til og med Hans Rey feilet her på første forsøk:
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
Det ser ikke bratt ut i det hele tatt, men den føles som et 1 minutts sammenhengende kræsj ned til Vintervatnet. Den første delen er bare skummel, den siste er ikke skummel, men veldig vanskelig å finne sporene og binde dem sammen. Arne_And ned den øverste biten i et bedre perspektiv her:
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
Bra jobba! Det ser ikke så bratt ut på film, men det er virkelig ganske så heftig og eksponert til tider.
Ett av de store problemene når man skal vise hvor vanskelig terreng man sykler i av og til. Her er kartlinken til ett langt crux jeg og ett par andre elegant sykla ned:
Nå hadde jeg ikke noe bra hjelmfeste da jeg lagde den,det ble moddet mye etter å ha sett resultatene fra den dagen(ett par gummibiter,og mye tape,så ble det bedre,men er mange år siden jeg filma med det kameraet).
Der sier du noe. Jeg laget denne filmen for seks år siden og lastet den opp på YouTube i dag for å vise den i denne tråden. Kanskje jeg får bråk, nå ...
Der sier du noe. Jeg laget denne filmen for seks år siden og lastet den opp på YouTube i dag for å vise den i denne tråden. Kanskje jeg får bråk, nå ...
Nei, de gangene jeg har prøvd meg på det så har de bare fjerna lyden pga opphavsrettissues. Har ikke fått FBI på døra...enda...mulig de driver og spaner på meg.
Håkon. Insta-Håkon 2012 Ibis Mojo HD 2012 9:Zero:7
Det ser ikke bratt ut i det hele tatt, men den føles som et 1 minutts sammenhengende kræsj ned til Vintervatnet. Den første delen er bare skummel, den siste er ikke skummel, men veldig vanskelig å finne sporene og binde dem sammen. Arne_And ned den øverste biten i et bedre perspektiv her:
For oss som har kjørt den helt ned et par ganger uten fotisett; +1 for den beskrivelsen.
Det beste med dette var for meg ansiktsuttrykket til Geir i bunnen - for meg er det akkurat den gleden og de smilene som gjør dette så fantastisk morsomt å drive med. Bra kjørt og bra filmet!
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Den er markert på Reitstøen-kartet, men det er egentlig bare å følge stien som går inn i bunnen av freestyle-bakken, så er det ganske selvforklarende videre innover
altså å følge stien opp fra skistue sia og opp til toppen og da skal den fortsette over i gråkallskrenten? ok det burde vel gå greit å finne, er den like ille som steinrøysa på storheia?
Ikke til toppen, fra Skistua starter du langs grusstien/skitraseen som går mot Vintervannet, men tar til høyre etter 50 meter og så til venstre ved bunnen av freestylebakken.
Gråkallskrenten er mye snillere enn storerøysa på Storheia. Det er egentlig bare ett spesielt punkt, akkurat der man må krysse en bekk, at man må være ganske så teknisk dreven for å komme forbi uten å være nedi med beina. Resten er bare bratt, men kjørbart