Selger mine pent brukte Brake Force One-bremser. Bremsene satt på en sykkel jeg kjøpte i august, som var brukt som demo-/testsykkel tidligere på sesongen. Jeg tok av disse og satte mine egne XT-bremser på sykkelen. Jeg tenkte derfor gi noen andre en mulighet til å teste disse mye omtalte bremsene uten å måtte betale fullpris.
Mer info om bremsene finnes her:
http://www.brakeforceone.de/index.php?article_id=29&clang=1Det er også flere på forumet som har snakket varmt om bremsene gjennom sesongen. Spør gjerne disse om erfaringer, da mine egne er begrenset.
Det er en liten sprekk i materialet rundt innfestingen på den ene sylinderen. Jeg har fått en ny sylinder fra produsenten, som jeg sender med (skryt til produsent som sendte ny del på dagen, etter jeg sendte bilde av sprekken på epost). Innfestingen fungerer som den står i dag, men setter man på den nye sylinderen er bremsene som nye.
Bremsene er i farge "silver", har klar olje og leveres uten skiver og adaptere. Ellers legger jeg også med to par Nukeproof og to par Clarks bremseklosser.
Pris: 2800,- +frakt (bremsene er i Ålesund).
Skal prøve å få lagt ut noen bilder i morgen.