Bildene lar vente litt på seg, men jeg kan avsløre at til neste år skal hele det norske singlespeed-laget (jeg, hvis ikke dere andre snart skjerper dere) dra til Anchorage for SSWC2014. Bare å glede seg!
Hele den svenske delen av det norske singlespeed-laget driter i VM 2014 siden de har valgt å legge det midt i dypeste fellesferietid (18-20. juli) hvor alt av aktiviteter allerede er planlagt med slekt og venner siden et år tilbake, og jeg gidder ikke å dra til Alaska bare for en helg.

Men logoene er jo staselige da og tatoveringen blir helt sikkert spektakulær.

Alaska blir drøyt, men kanskje EM eller et mindre avsidesliggende sted i USA?
Siden det er så mange veteraner skal jeg virkelig hardt vurdere EM til våren, og håper at Dan vil informere og eventuelt være støttekontakt for meg.
Hotell og leiebil er booket så det er bare å henge seg på. Jeg lander i Dublin torsdag ettermiddag 24. april og kjører opp til Castlewellan. Tøyser rundt på stiene på fredagen, besøker ølstasjonene på lørdagen (og avvikler i den forbindelse EM), blir med på fellestur på søndagen, drar tilbake til Dublin mandag morgen for en dag med urban assault og flyr hjem tirsdag ved lunsj.