Vi hadde rett og slett ikke plass. Det kommer et par utgaver av «sykkelen min» på landevei.no i løpet av høsten, så følg med der for flere fete sykler. Vi jobber med 2014-programmet i disse dager, og hva som skjer med denne spalten har vi ikke avgjort.
Vi er forøvrig laaaangt fra å bruke opp amatørkvoten!
Det synes jeg for øvrig var en god idé! Å bruke landevei.no til sånt er jo perfekt. Da kan man jo faktisk kjøre noen flere og litt oftere av de.
Og for øvrig fikk jeg endelig tia til å sette meg ned med bladet i gårkveld. Som vanlig er det en fryd å lese. Likte spesielt skrivingen din i Gran Canaria artikkelen Alpers. Du har en herlig måte å skrive på. Det har dere forsåvidt alle som skriver for både landevei og TS men du har en måte som nesten får det til å føles ut som jeg sykler der selv og kjenner frykten for hammern i beina selv om jeg sitter i sofaen hjemme.
Men problemet nå er jo at jeg må kjøpe meg et abonnement på terrengsykkel i tillegg så jeg slipper å vente så lenge før jeg får lesestoff igjen! Dere skulle laga et rulletrening/stæsjnerdig/vintertreningsnummer.