Da er tiden kommet for å selge stisykkelen min. Har ikke fått like mye tid til å bruke den i år som forventet og nå har jeg bestemt meg for å selge den.
Den er strøken og kjørt to helger på i hele år, så den er med andre ord tilnærmet ny og har aldri vært i bakken.
Sykkelen har fått annet gir og andre bremser, da jeg føler dette er et bedre oppsett for meg. Sykkelen kommer opprinnelig med X0 Trail bremser og 2x10 X0 girsystem.
Spesifikasjoner: Ramme: Trek Remedy 9.9 Medium Bakdemper: Fox Factory Series Float med CTD-funksjon Gaffel: Fox Factory Series 32 Float med CTD-funksjon Hjulsett: DT Swiss XM 1550 Tricon Boss: DT Swiss XX1 Girvelger: Sram XX1 Sjalter: Sram XX1 Krank: Sram XX1 Kjedefører: e-Thirteen trail Bremser: Shimano XTR Trail Rotorer: Sram XX centerlock Styre: Specialized S-works AM riser bar 720 mm Stem: Zipp Service Course Setepinne: Rock Shox Reverb Stealth Sete: Fizik Antares Holker: Lizard Skins Peaty Dekk: Maxxis Advantage satt opp tubeless
Det er en fantastisk spesifisert sykkel med svært gode kjøreegenskaper. Trek har virkelig gjort noe godt med årets lineup av sykler.
Pris: 35 000,-. Kan slå av litt ved en kjapp avgjørelse. Sendes helst ikke, da Posten har rotet det til for meg flere ganger. Kan dog hjelpe til med levering innen rimelighetens grenser.
Kan nåes lettest på 90 60 64 14 eller olsen.larsbeyer@gmail.com.
Mvh Lars Beyer Olsen
Redigert av hylo; 30/08/201320:41.
Re: 2013 Trek Remedy 9.9 str. M med XX1 selges.
[Re: hylo]
#167288501/09/201312:29