Tar ca. 20 minutter for meg å sykle hjemmefra før jeg begynner klatringen opp til noen herlige fjellstier,så på søndagen tok jeg meg en tur der jeg filmet og tok ett par bilder:
Takker. Jepp,utsikten er brukbar når man kommer opp på 600++ moh .
Videoen kunne vært mye bedre hvis jeg filmet noen som syklet,og hadde ND.filteret med i sekken(da ville fargen blitt klarere). Tar faktisk på noe helt jævlig å sykle,stoppe,filme og sykle videre på ei sånn rute med helt vindstille og nesten 20 grader(normalt tar det ca. 2 timer å gå til toppen,jeg brukte 3 og en halvt time,dog med spisepause på en halv time på Fjellheisen restaurant)...
Takker. Jepp,utsikten er brukbar når man kommer opp på 600++ moh .
Videoen kunne vært mye bedre hvis jeg filmet noen som syklet,og hadde ND.filteret med i sekken(da ville fargen blitt klarere). Tar faktisk på noe helt jævlig å sykle,stoppe,filme og sykle videre på ei sånn rute med helt vindstille og nesten 20 grader(normalt tar det ca. 2 timer å gå til toppen,jeg brukte 3 og en halvt time,dog med spisepause på en halv time på Fjellheisen restaurant)...
Hehe, ja jeg vet det er slitsomt og stille opp kamera gå opp å sykle forbi også drive på sånn, jeg gjorde det samme før, men nå filmer jeg heller andre
Redigeringen ble så som så,så lagde en ny final versjon,synes selv den var fire fem hakk bedre enn versjonen som ble laget rett etter turen(holdt på til rundt kl. 01.30 natt til mandag)..
Artig å sammenligne de to,men skulle ha hatt flere klipp å velge blant,filmingen ble det så som så med da jeg ble litt vel sliten til slutt...