Specialized Stumpjumper marathon!
Rask, komfortabel og tøff sykkel i god stand. 2011 modell kjøpt 2012 på Milslukern i Oslo. Brukt til 4 ritt og trening, men ikke som hovedsykkel. Meget godt vedlikeholdt.
Nylig skiftet hele drivlinjen (kassett, kjede og framdrev/klinger) og framgiret, skiftet klinger foran til 42T. Drivlinjen kun brukt på grenserittet. Satt opp på nye Raceking SS 2.2 med latexslanger, også det gått kun ett ritt. X0 framgir til 39T klinge kan medfølge.
Gir, krank og bremser er Sram X0. Gaffel med specialized brain teknologi. Alt er originalt oppsett foruten nevnte bytte av klingesett. Hjul Roval 26". Vekt er formentlig ca 9 kg (ikke veid den selv). Les gjerne detaljer på nettsiden til specialized eller send epost med spørsmål.
"Alt" er carbon. Ingen skader men normalt med bruksmerker (etter min mening). Selges uten pedaler og flaskeholdere. Ny veiledende pris var 40 tusen.
Størrelse er 19" som passer til meg på 180cm. Søk gjerne en anbefaling på om det passer til din kropp da jeg ikke ønsker å gi råd om det pga store individuelle preferanser.
Bilder? Skal legge inn i morgen eller du kan søke opp annonsen på finn.
Kontakt? send helst mail på christian.charlton alfakrøll gmailpunktumcom