Jeg fikk
eclipseguffe i posten i stedet for den jeg hadde bestilt. Tidligere DIY-prosjekter har gjort meg klok som en ugle av skade, og derfor spør jeg nå FØR jeg begynner med noe som helst, og FØR jeg og hele huset er dekket av guffe:
Er det noe spesielt med denne guffa jeg bør vite om, eller fungerer den identisk med Stan´s, Joe´s, etc? Evt. tips og lure triks?Jeg skal for øvrig sette opp Rocket Ron 2.25 TLR på XT-felger, planen er å sette dem på med slanger og ta en tur først, slik at dekkene lærer hvordan de skal sitte. Deretter sette på UST-ventiler og ha i guffe, forsøke å pumpe opp med gulvpumpe, finne ut at det ikke går, ha på såpevann, få dekkene fulle av såpevann, tømme dekkene og ha i ny guffe, innse at jeg burde hatt kompressor, stikke på bensinstasjonen, finne guffe i hele bilen når jeg kommer fram, huske at jeg ikke har ventiladapter, gjøre et forsøk allikevel, banne, gi opp, sette på slanger. Det er i hvert fall slik jeg har gjort det før.
Jeg vurderer også å få tak i en ventiladapter før jeg begynner, og ta med hele greia på bensinstasjonen, men det høres ut som unødvendig mye pes.