Sitter å lurer på om jeg skal selge min Canyon Nerve ES i str L, da jeg neste sesong vil være ferdig som student og derfor vil ha mindre tid til å sykle, mindre tid til å mekke- samt forhåpentligvis mer å rutte med.
Bremsene funker ikke akkurat nå. Kan slenge med et luftesett som mangler sperre på slangene, så kan du jo se på det. Jeg fikk det i hvertfall ikke til. Evnt bør de byttes, men vær obs på at den for tiden er satt opp med matchmaker. I tillegg brakk fjernstyring til lockouten, så hvis du vil ha lockout må du fikse det. Andre ting vet jeg ikke, har ikke brukt den på en stund. Foruten det som fremkommer greit av bildene er det en bulk i overrøret på ramma. Hvilken fjær som sitter i demperen vet jeg faktisk ikke, men tror ikke det er soft.
Kan forøvrig friste med nytt kranklager av typen lx, to stk bb gg (2011 tror jeg, men veldig lite brukt), den opprinlige største klinga som er veldig slitt, samt en del bremseklosser som jeg har et eller annet sted i garasjen.
Pris er ikke lett å si, men under 5000 så fikser jeg den heller selv. Syklen befinner seg på Oslos beste Østkant. Kan nåes på 91886340, johannes.sathre@me.com , eller her. PM pleier å funke dårlig.
Bilder:
https://www.dropbox.com/sc/e4yog2wuuyr1xci/a2EmcDQg5q