Jeg var så happy over at noen endelig kanskje kunne grisewhoope ræva til den sleske, selvgode, ekle jævla Usain Bolt. Jeg hadde såååååå håpet at Powelll skulle få revansje mot Bolt, og banke ham. Jeg lurer på om det er noen som står i forbindelse med Bolt som har lagt ut en felle. Tatt for jævla efedrinliknende piss... det er som å bli tatt for å selge hasj når man pusher heroin.
FAEN ta dopingmotstandere, jeg er så jævlig drittlei av at dere forpulte horunger som lever med skylapper ØDELEGGER IDRETTEN og ØDELEGGER MESTERSKAP OG MOROA for resten av oss, samme var greia når både Ullrich og Basso fløy på huet og ræva ut før TdF i det hele tatt hadde startet, en big fat FUCK YOU til alle dere hyklerske drittsekker.
Et bilde jeg satte opp for noen år siden, som viser Carmelita Jeter sin flotte utvikling på et par sesonger(stemmen ble også en del mørkere) Denne dama tester rent jevnt og trutt.
Hvis de skal komme doping til livs, så må det mer til enn random testing nå og da. Hvorfor kan man ikke innføre blodpass for testosteron/epitestosteronverdier, nivåer på sex-hormone binding globulin og fri androgenindeks? Steroider er mye mer skadelig enn epo, øker sjansen for aterosklerose, dyslipidemi, leversykdom osv.
Bare for moro, så legger jeg inn et bilde av dobbelt europeisk hekkemester Nevin Yanit også. Hun er under etterforskning for tiden. Det tyrkiske forbundet tror hun muligens kan ha fått i seg noe skummelt i fra en sportsdrikk e. lign.
Bare for moro, så legger jeg inn et bilde av dobbelt europeisk hekkemester Nevin Yanit også.
Tror man bør være litt forsiktig med konklusjoner basert på bilder. Marit Bjørgen har et par bilder med såpass veldefinerte muskler at mange menn er misunnelige, uten at det i seg selv skal mistenkeliggjøre henne.
Bare for moro, så legger jeg inn et bilde av dobbelt europeisk hekkemester Nevin Yanit også.
Tror man bør være litt forsiktig med konklusjoner basert på bilder. Marit Bjørgen har et par bilder med såpass veldefinerte muskler at mange menn er misunnelige, uten at det i seg selv skal mistenkeliggjøre henne.
Nei, vi må for all del ikke finne på å være kritiske til den norske totale dominans i langrenn
Begge de sammenligningsbildene er null verdt da det ene viser utøveren i avslappa tilstand og det andre er når de pusher musklene til maks. Just sayin'
Har du bilde av ei ung Bjørgen uten musklar?
Er vel ikke en slik forvandling på kort tid hos Bjørgen
Begge de sammenligningsbildene er null verdt da det ene viser utøveren i avslappa tilstand og det andre er når de pusher musklene til maks. Just sayin'