Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Canyon Roadlite AL 7.0 - dårlig tilgjengelighet

Canyon Roadlite AL 7.0 - dårlig tilgjengelighet #1642541 14/07/2013 12:47
Mizuno Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
Til info. Jeg fikk dette som svar da jeg ba om leveringstid på Roadlite 7.0 i størrelse M:

"Thanks for your E-Mail.

Unfortunately, the bike which you are interested in is no longer available in the specified colour and size, the bike will be available in the next season with new colours and components again.
Our new bikes were presented at the Eurobike in Friedrichshafen, after this, they will be presented on the Homepage at the end of this year (Ocotober).
Now, I can´t give you any information about the availbility, prices and componentes from the new bikes.
In the middle of October, you could Order them on our Homepage.

I hope I was able to help you further with my e-mail. If you have any further questions or difficulties, please contact us again.

Best regards"

Re: Canyon Roadlite AL 7.0 - dårlig tilgjengelighet [Re: Mizuno] #1642710 14/07/2013 20:26
B
Bang Robert Offline
Fersking
Fersking
B
De har jo en veldig grei liste under hver sykkel som heter availability litt nede på siden. Den informerer om hva de har inne av hver størrelse, farge og krank. Ser der at M er sold out.

For øvrig håper jeg de ordner noen fine modeller til neste år!

Re: Canyon Roadlite AL 7.0 - dårlig tilgjengelighet [Re: Bang Robert] #1642774 14/07/2013 22:03
Mizuno Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
Ja, jeg kikket på den og det var derfor jeg sendte mail til Canyon. I håp om å få vite når den kom på lager igjen:-)

Moderator  support, Valentino