Vet ikke om den tråden burde stått på Ymse eller annet delforum men men.
Bestilte girører (fra Cyklon) til min Cube racer og de ble sendt på mandag! Nå fire-fem dager senere har den fortsatt ikke kommet til meg i Elverum. Skal jo ikke ta så lang tid så noe har skjedd (antar at den har blitt sendt som brev da det ikke er noe sporingsnr). Nok om det, enten kommer det i morgen eller så kommer det ikke. Problemet mitt er at jeg reiser nedover Europa på søndag, og utgangspunket mitt var å ha med ekstra girøre da. Men klarte å kløne det til at jeg bøyde girøret på søndag, derfor bestilte jeg 2 stk i den pakka som ble sendt på mandag.
Har nå bøyd den tilbake, og girene funket ok på mekkestativet, men skal rulle noen meter nå etterpå så får se. Men dette er litt gambling, og synes vel ikke det er så moro!
Problem 2 er at det ikke er noen lokale forhandlere, og at det nærmeste jeg vet om er Oslo Sportslager og jeg har ikke sjans å få kjøpt noe der i morgen hvis de har. Da jeg er i Trysil. Men så mitt spm ( i tilfelle den ikke mot all formodning dukker opp i morgen, bruker nesten aldri å få post, skal muligens bli religøs hvis den dukker opp), noen på strekket Hamar-(e6 hele veien) til Halden som har et ekstra girøre til denne sykkelen ? antar 2013 har samme girøre, da jeg mener det er samme ramme i 2012 som 2013!
For da kunne jeg evt kjøpt den av deg når jeg kjører forbi førstkommende søndags formiddag, reiser sånn ca 08 fra Elverum-10 i Oslo-12 tiden på grensen.
Alternativet med kjøre innom Cube shopper nedi i Europa er alternativ 2 men ikke lyst til å bruke masse tid på det.
Redigert av oddefa; 05/07/2013 16:24.