Er så uheldig å være eier av denne mobilen. Den kom med en del apper ferdig innstalert. Bla en del telenor greier, VG, Dagbladet, e-post osv. Et av problemene med mobilen er at den har lite minne, så jeg tenkte at hvis jeg fikk fjernet det jeg ikke bruker av disse preinstallert appene kunne det gi plass til det jeg har lyst til å ha på min mobil.
Noen som vet hvordan dette gjøres på en enkel måte? (det går ikke å avinnstallere disse via innstillinger/ programmer/ administrere programmer såvidt jeg kan forstå.)
På forhånd takk.
Jeg er ikke født med ski på beina. Jeg er i beste fall født med en sofapute bak nakken!
Roote telefonen er ikke vanskelig. Jeg gjorde det på min gamle HTC da jeg ville ha android. Var en enkel guide på XDA forumet som forklarte det, var 2 ting som ble installert og totalt en tre-trinnsprosess.
- Mvh BeefCake - - - - - - - - - - - - - - - I may do foolish things, but I do them with great enthusiasm!
Må nok rootes ja :-) Du trenger: -One-click-root -Clockworkmod recovery -Cyanogenmod og Gapp for ICS eller JB avhengig av hvilken Cyanogenmod du velger. Alt må legges inn på nytt og ingenting garanteres. Har fått det til på S3
Have fun
Eirik
"Any problem that involves the purchase of tools is worth having..."