Gratulerer! Pent, oversiktlig og ryddig. Minner om designet på bladet, bra. Funker bra på telefon også.
[quote=Christian]Liker godt at litt ekstra tekst dukker opp ved "musover" på
http://www.landevei.no/Profiler Noe for forsiden også?
Aner ikke, tror ikke det. Har satt det på en to-do-liste.
Ingen kommentarfunksjon? Det er vel underveis, håper jeg? Smekk på Facebook-kommentarer hvis det ikke er tid/budsjett til noe annet.
Det kommer. Vi er bare litt usikre på hvilken løsning vi velger, om vi vil ha trafikken fra forumet eller facebook-kommentering for enkelhets skyld.
Ingen søkefunksjon? Legg i det minste til et Google-felt for site:landevei.no inntil videre?
Det må vi få. Satt det på listen.
Ingen kreditering på bildene?
Det gjøres på en annen måte nå enn tidligere, og der det mangler er det bare fordi jeg har glemt det.
"Siste saker" på høyresiden: Plass til flere enn tre hvis de krympes litt?
Sikkert mulig, men ikke pri1 akkurat nå.
Hva med en oversikt over "mest lest", "mest delt" og (etterhvert) "mest kommentert"? F.eks. for siste x dager, eller siste uke.
Det kommer etterhvert når innholdet er større

Merkelig bokmerkeikon. Noe knøttbittelite, rosa. En halv sykkel og litt tekst?
Designerne mener det er fint og de har utdannelse i slikt. Get used to it.
En miks av meg og EzPublish. Noen ganger skjønner programmet formatteringen fra word, noen ganger ikke. Hver gang skjønner jeg ikke hvorfor det blir krøll, men nå som jeg/vi har litt mer erfaring tipper jeg slikt forsvinner for godt .
Bra med linker til forumet!
Kjempebra.
Kunne godt tenkt meg en oversikt over faste spalter, som "Norges flotteste", og til enkel tilgang til bildereportasjer. De er jo bortimot tidløse, og bør ikke forsvinne når de er borte fra forsiden.
Forsiden utvides. Når jeg har tid, altså kontinuerlig.
Pussig at noen saker gjentas på forsiden - glipp?
Ja. Den boksen som nå blir kopiert skal byttes ut med "siste bildegalleri". Men saken må rett og slett "hentes" fra et eller annet sted.
Og: Hva med litt tagging? Da blir det enklere å finne lignende ting. F.eks. kan dere merke alle endorosaker..
Jeg har begynt nå. Hvordan det blir synlig på forsiden vet jeg ikke.
Har prøvd, men programmet sier nei (slik jeg ser det). Du må evt åpne det i et nytt vindu.