Selger et sett nesten ubrukte Osymetric drev. Dette er drevene som vant både tour de france og temposyklingen i London OL. Hvem vet vinner de kanskje tour de France 2013 også?
Drevene er 54-44 med 130 bcd. (Passer de fleste standardkranker) Følger med orginal embalasje med alt av monteringsveiledninger og ekstra skruer. De ble montert nye sent i vår og har kanskje sett 10 timers bruk, inkludert 2 ritt
En mengde proffer bruker disse drevene uavhengig av av lagets egen sponsor. Osymetric sier selv at proffene til og med betaler for drevene av egen lomme.
Drevene er spesiellt egnet til temposykling eller bakkesykling, der man holder relativt jevnt wattnivå over en lengre periode.
For min egen del føles det ut som jeg får medvind i ryggen når jeg bruker disse. I en sammenkrøpet tempostilling hjelper drevene meg over dødpunktene mye bedre enn vanlige drev gjør. Jeg fikk også en god forbedring i wattverdier, samtidig som testløypa gikk 20 sekunder fortere enn i fjor.
Grunnen til at jeg selger er at jeg vil bruke samme wattmåler på landeveissykkelen og temposykkelen. Utvekslingen blir da litt for tung for meg på landeveissykkelen.
Forskjellige tester:
Cyclingtips Embrocation magazine Ta kontakt i tråd eller pr pm
Pris: 1300