Jeg har noen deler til overs etter overgang til SRAM på bukkestyresykkelen. Her gjør de bare tjeneste som bodfyll, så jeg gjør et nytt forsøk på å finne noen som kan bruke dem.
* Shimano Tiagra bremsehendler/skiftere, ST-4500 høyre+venstre. 2x9speed, 2009-modell. Spacerne for å justere reach følger med. Prisantydning 750kr for settet.
* Shimano 105 bakskifter, RD-5600, 9speed, 2009-modell, sølvfarget, short cage (tror jeg). Prisantydning 150kr.
* Shimano Tiagra kassett, CS-HG50-9. 9speed, 12-25T, 2009-modell, ubrukt, men har vært montert på sykkel. Prisantydning 100kr.
* Shimano Ultegra kassett, CS-6500. 9speed, 12-27T, 2009-modell. Prisantydning 150kr.
* Tektro
RL720 CX-bremsehendler til tynt styre. Har vært montert og testet, men ble tatt av sykkelen etter noen få turer. Prisantydning 100kr.
Med unntak av Tiagra-kassetten og Tektro-hendlene kommer alt fra en sykkel som har gått størrelsesorden 1000km. Delene er mao. synlig brukt, men det skal ikke være noe i veien med dem.
Pris
antydningene er stort sett basert på ca. halv CRC/CC-pris.
Tingene befinner seg i Bærum. De kan plukkes opp på Lysaker på dagtid, og jeg kan levere i Osloområdet på kveldstid etter avtale og innenfor rimelighetens grenser. Personlig overlevering foretrekkes, men hvis du betaler på forhånd og dekker porto kan jeg sikkert sende ting med posten også.
Kr.