Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 2 1 2

Supersix og slanking av vekt på komponenter

Supersix og slanking av vekt på komponenter #1617649 01/06/2013 11:41
Registrert: Dec 2011
Innlegg: 519
altitude Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
Registrert: Dec 2011
Innlegg: 519
Det virker som om det er en del som har eller har hatt Cannondale Supersix her på forumet. Er det noen som har erfaring med slanking av vekt på sykkelen? Er det noe særlig å hente innenfor en rimelig grei prisklasse og uten at det blir veldig spinkelt? Det er stort sett C2 komponenter på sykkelen i dag, og Ultegra.

Kunne selvsakt ha funnet fram verktøy og vekt, men er lat og om noen har gjort jobben fra før så er det enklere ICON_SMILE

Har Mavic Ksyrium Elite hjul nå, men har Shimano DA C24 på handlelisten.

Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: altitude] #1618260 02/06/2013 15:23
Registrert: Jun 2001
Innlegg: 4,771
Christian Offline
Uflaks
Offline
Uflaks
Registrert: Jun 2001
Innlegg: 4,771
Kan det friste med noen lette, fine hjul som egentlig satt på en Cannondale Supersix EVO Red racing? "UBRUKT superlett hjulsett til racer: Vision Trimax Carbon TC24, 1250g": https://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42008661


Jeg har byttet litt av hvert på min Supersix, og har selvsagt laget en oversikt:



Vedlegg
Screen Shot 2013-06-02 at 17.22.14.png (55.07 KB, 2812 nedlastinger)

Christian
[ Blodsmak | @blodsmak_no | Strava ]
Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: altitude] #1618377 02/06/2013 19:04
Registrert: Jun 2012
Innlegg: 874
Ekorre Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
Registrert: Jun 2012
Innlegg: 874
Du kan også spare 34 gram på å bytte ut compression bolten med den nye fra Cannondale. Og 90 gram på lette hurtigkoblinger fra ebay i forhold til de som sitter på elitene.

Jeg hadde byttet hjulsett og C2 styret, samt hivd cannondale styreproppene på sjøen ICON_TONGUE

Her også en liste med hva de forskjellige gruppene veier.
http://totalcycling.com/component-weights.html

Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: altitude] #1618510 02/06/2013 21:47
Registrert: Jan 2013
Innlegg: 540
T
T.Surnevik Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
T
Registrert: Jan 2013
Innlegg: 540
Hva skjer med at vekten på kassettene på nivå to og tre er den samme, skiller 1 gram hos Shimano. I mine øyne ser det jo ut som samme produktet ICON_SMILE


www.sportsmat.no
Rabattkode 'terrengsykkel' gir 10% avslag på alt fra Squeezy.
Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: T.Surnevik] #1618605 03/06/2013 07:52
Registrert: Jul 2010
Innlegg: 2,720
rockphotog Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jul 2010
Innlegg: 2,720
Tenker du på Ultegra vs 105-kassett?


"To prepare for a race there is nothing better than a good pheasant, some champagne and a woman." -- Jacques Anquetil

Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: rockphotog] #1620577 05/06/2013 20:21
Registrert: Sep 2006
Innlegg: 1,225
Zwartander Offline
Veteran
Offline
Veteran
Registrert: Sep 2006
Innlegg: 1,225
Enkleste og billigste måte å slanke noen gram er som nevnt over å bytte ut expander bolten hvis du har den gamle, tunge (50g) med EVO-versjonen på 16g, bytte ut styreproppene (som veier hele 28g) og i tillegg setepinneklemmen (28g) med en på 10-12g. Da har du slanket bort ca 75g for noen få hundrelapper.


The quick brown fox jumps over the lazy dog.
Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: Christian] #1910341 11/01/2015 19:50
Registrert: Aug 2014
Innlegg: 5,654
E
EmilZipp Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
E
Registrert: Aug 2014
Innlegg: 5,654
[quote=Christian]Kan det friste med noen lette, fine hjul som egentlig satt på en Cannondale Supersix EVO Red racing? "UBRUKT superlett hjulsett til racer: Vision Trimax Carbon TC24, 1250g": https://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42008661


Jeg har byttet litt av hvert på min Supersix, og har selvsagt laget en oversikt:


Hei sann, slankeprogrammet til Supersix Evo Red'n er imponerende. Har en standard supersix 2014 hi-mod 2 2014 dura ace 9000 str 54 (ultegra kassett/kjede, c2 styre/stem/setepinne, rs81 hjul). Det eneste jeg har byttet er proppene til styretape'n.

Bare tull selvsagt men jeg ønsker å slanke noen gram. Hvilke gram er billigst ?


Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: altitude] #1910437 12/01/2015 07:47
Registrert: Oct 2012
Innlegg: 2,380
O
Open 1.0 Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
O
Registrert: Oct 2012
Innlegg: 2,380
Det er aldri billig å slanke sykkelen! Flest gram kan hentes på hjulsettet, deretter er det en god del å hente på bremser, setepinne, sete, stem og styre. Bytte av bolter og andre smådeler er gøy, men vektreduksjonen er helt minimal.

Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: altitude] #1910481 12/01/2015 09:24
Registrert: Mar 2009
Innlegg: 419
Sykkel-Erik Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Mar 2009
Innlegg: 419
Går man fra Shimano Ultegra til DA (begge mekanisk) kan man spare totalt 274 gram fordelt på:
- Krank: 62 gram (4.423 kroner, dvs 71 kr per gram spart)
- Hendler: 56 gram (4.205 kroner, 75 kr/g)
- Kassett: 46 gram (1.599 kroner, 35 kr/g)
- Bremser: 46 gram (2.355 kroner, 65 kr/g)
- Gir bak: 35 gram (1.406 kroner, 40 kr/g)
- Gir foran: 19 gram (710 kroner, 37 kr/g)
- Kjede: 10 gram (272 kroner, 27 kr/g)

Jevnt over dyrt å skifte deler!

(Rettelse: Regnet først feil på bremsene, riktig pris per gram spart er 65!)

Redigert av Sykkel-Erik; 12/01/2015 09:25.

Medlem av Tryvann CK
http://www.sykkelerik.com
Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: altitude] #1910490 12/01/2015 09:50
Registrert: Aug 2014
Innlegg: 5,654
E
EmilZipp Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
E
Registrert: Aug 2014
Innlegg: 5,654
Takk for svar. Hos meg er det kjede, kassett, krank (cannondale hollowgram si) og bottom bracket (cannondale pressfit30) som ikke er dura Ace. Tenker det blir kassett som byttes og en vurdering av styre/stem/setepinne. Svart/Hvit 3T ser jo fint ut på svart/matt sykkel men koster jo en formue. Ganske stor forskjell på Ultegra/105 utstyr sammenlignet med Dura Ace.


Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: altitude] #1910499 12/01/2015 10:12
Registrert: Feb 2002
Innlegg: 20,828
sykkeloyvind Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Feb 2002
Innlegg: 20,828
Jeg har en Supersix EVO Dura Ace 2012.
Den er ganskestandard bortsett fra styrebånd og propper,
setet er byttet til Spez Toupe Carbon,
Stem er byttet il Zipp Service course alu 110 mm om vinteren,
Syntace 109 - 120mm om sommeren
Krank er byttet til Rotor Power compact
Kassett er Sram Red 11-25
Hjulsett: Reynolds SC32 SL clincher carbon
Pedaler Speedplay
Vekt ca 6,6 kilo med pedaler og flaskeholder (2 x King cage titan)


Øyvind Aas
Kollisjonsdukke i permisjon
Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: altitude] #1910510 12/01/2015 10:36
Registrert: Mar 2009
Innlegg: 419
Sykkel-Erik Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Mar 2009
Innlegg: 419
Jeg har selv sendt min Supersix Evo Hi-Mod gjennom en slankeoperasjon der jeg byttet ut Hollowgram SiSL1-kranken med DA, satte på FSA K-Force setepinne og FSA Plasma styre/stem, Shimano DA kjede, samt har Zipp 303 tubular som godværshjul.

Sykkelen rett under vektgrensa, men jeg ser at jeg kan hente enda 90-100 gram på å bytte ut kassetten og det ganske tunge Fizik Arione R7-setet (R1 veier 145 gram, 80 gram mindre).

Logisk sett er dette jo bare tull; mye mer å hente på spise litt mindre mat. ICON_SMILE

Redigert av Sykkel-Erik; 12/01/2015 10:39.

Medlem av Tryvann CK
http://www.sykkelerik.com
Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: altitude] #1910523 12/01/2015 11:13
Registrert: Oct 2002
Innlegg: 894
otto Offline
Salmakersvenn
Offline
Salmakersvenn
Registrert: Oct 2002
Innlegg: 894
Her er min løsning :-)

Mvh
O2

Vedlegg
C'dale SS Evo vekt.PNG (40.43 KB, 553 nedlastinger)

Jaeger-Liteseat, carbon seat for bikers!
----------------------------------------
www.jaeger-liteseat.no
http://www.facebook.com/jaeger.liteseat
Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: otto] #1910569 12/01/2015 12:17
Registrert: Aug 2014
Innlegg: 5,654
E
EmilZipp Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
E
Registrert: Aug 2014
Innlegg: 5,654
[quote=otto]Her er min løsning :-)


TAKK / WOW, imponerende jobb. Det neste er vel trekking av tenner og fjerning av blindtarm. Noen som har tips til type vekt jeg bør kjøpe. Ser at bagasjevekten jeg kjøpte på Claes Ohlsson er et "snev" av grovmasket.


Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: altitude] #1910573 12/01/2015 12:21
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 3,245
Panda Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 3,245
Husk at om dere sykler aktive ritt må den veie minimum 6,8 kilo.

Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: EmilZipp] #1910577 12/01/2015 12:26
Registrert: Oct 2002
Innlegg: 894
otto Offline
Salmakersvenn
Offline
Salmakersvenn
Registrert: Oct 2002
Innlegg: 894
Quote:
TAKK / WOW, imponerende jobb. Det neste er vel trekking av tenner og fjerning av blindtarm


Takker, borte allerede :-)

Neida, det er ikke så ille. Men det er blitt en egen del av syklingen, en hobby. MEN: det MÅ fungere! Det hender man går for langt, og må bygge tilbake. Som jeg gjorde med KCNC sine C7 bremser i fjor. Fungerte ikke.

Jeg kjøpte 1 g vekt fra et firma i Tyskland. Men tror ikke du trenger å google mye for å finne en. Vei alt av deler, og putt det inn i et regneark/excel. Lykke til :-)

Mvh
O2


Jaeger-Liteseat, carbon seat for bikers!
----------------------------------------
www.jaeger-liteseat.no
http://www.facebook.com/jaeger.liteseat
Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: Panda] #1910584 12/01/2015 12:34
Registrert: Aug 2014
Innlegg: 5,654
E
EmilZipp Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
E
Registrert: Aug 2014
Innlegg: 5,654
Sitat: Panda
Husk at om dere sykler aktive ritt må den veie minimum 6,8 kilo.


Hvordan regnes de 6,8 kg ? med/uten pedaler, flaskeholder, flasker, garmin gadget + holder, salveske (ok det hører vel ikke hjemme på sykkelen) ? Jeg har tenkt å styre mot 6,8 kg.


Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: EmilZipp] #1910605 12/01/2015 12:56
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Sitat: EmilZipp
Sitat: Panda
Husk at om dere sykler aktive ritt må den veie minimum 6,8 kilo.


Hvordan regnes de 6,8 kg ? med/uten pedaler, flaskeholder, flasker, garmin gadget + holder, salveske (ok det hører vel ikke hjemme på sykkelen) ? Jeg har tenkt å styre mot 6,8 kg.


Det er sykkel klar til bruk uten flasker/computere/eventuelle vesker(hmmff), men med flaskestativ. Er den for lett er det kosher å bruke vekter, men såvidt jeg har forstått må disse være skikkelig festet på sykkelen.


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: altitude] #1910671 12/01/2015 14:43
Registrert: Feb 2002
Innlegg: 20,828
sykkeloyvind Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Feb 2002
Innlegg: 20,828
Alt som er skrud fast til sykkelen teller. Pedaler, flaskeholder og computerfeste som er skrudd fast teller med i vekten til UCI.
Flasker, computere og andre ting du lett kan kvitte deg med underveis teller ikke.


Øyvind Aas
Kollisjonsdukke i permisjon
Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: altitude] #1910672 12/01/2015 14:45
Registrert: Feb 2002
Innlegg: 20,828
sykkeloyvind Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Feb 2002
Innlegg: 20,828
Med alt dette sakt så er jo Supersix EVO veldig fin som den er.
Mine endringer er først og fremst gjort med tanke på komfort og deler jeg har hatt liggende.
FSA-framspringet ble flytte til en annen sykkel og lengre ble brukt på Supersixen.
Setet ble byttet til et som passet baken og ryggen bedre.
Hjulene ble flyttet over fra en annen sykkel som fikk andre oppgaver.
Styretape byttes ofte uansett, propper også.
Kassetten stod på Reynolds-hjula
Kranken kun byttet for watt-målern.


Øyvind Aas
Kollisjonsdukke i permisjon
Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: altitude] #1910708 12/01/2015 16:42
Registrert: May 2008
Innlegg: 2,408
kjasmas Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
Registrert: May 2008
Innlegg: 2,408
Så fort jeg for tid til å skru opp min evo blir oppsettet mer eller mindre slik:

Ramme: super six evo high mod 2014
Hjul: campagnolo shamal ultra (med vittoria corsa frem til de er utslitt)
Gruppe: campagnolomix (record, chorus og athena) med ultegra 11-delt kassett (11-28)
Pinne, fremspring og styre: 3t i forskjellig fjonghet (pro, team og ltd)
Sete: fizik ardea (!)
Flakseholder(e): king cage stål

Vekt: sikkert akkurat passe for meg...

Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: sykkeloyvind] #1910709 12/01/2015 16:44
Registrert: May 2008
Innlegg: 2,408
kjasmas Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
Registrert: May 2008
Innlegg: 2,408
Sitat: sykkeloyvind
Jeg har en Supersix EVO Dura Ace 2012.
Den er ganskestandard bortsett fra styrebånd og propper,
setet er byttet til Spez Toupe Carbon,
Stem er byttet il Zipp Service course alu 110 mm om vinteren,
Syntace 109 - 120mm om sommeren
Krank er byttet til Rotor Power compact
Kassett er Sram Red 11-25
Hjulsett: Reynolds SC32 SL clincher carbon
Pedaler Speedplay
Vekt ca 6,6 kilo med pedaler og flaskeholder (2 x King cage titan)


Hvorfor forskjellig lengde på fremspring (!) sommer og vinter?

Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: otto] #1910750 12/01/2015 19:10
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 3,245
Panda Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 3,245
Sitat: otto
Quote:
TAKK / WOW, imponerende jobb. Det neste er vel trekking av tenner og fjerning av blindtarm


Takker, borte allerede :-)

Neida, det er ikke så ille. Men det er blitt en egen del av syklingen, en hobby. MEN: det MÅ fungere! Det hender man går for langt, og må bygge tilbake. Som jeg gjorde med KCNC sine C7 bremser i fjor. Fungerte ikke.

Mvh
O2


Kan jeg spørre hva som var galt med C7 bremsene til KCNC. Har vurdert de selv, bytte ut Dura Ace 9000 bremsene.

Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: kjasmas] #1910752 12/01/2015 19:20
Registrert: Feb 2002
Innlegg: 20,828
sykkeloyvind Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Feb 2002
Innlegg: 20,828
Sitat: kjasmas
Sitat: sykkeloyvind
Jeg har en Supersix EVO Dura Ace 2012.
Den er ganskestandard bortsett fra styrebånd og propper,
setet er byttet til Spez Toupe Carbon,
Stem er byttet il Zipp Service course alu 110 mm om vinteren,
Syntace 109 - 120mm om sommeren
Krank er byttet til Rotor Power compact
Kassett er Sram Red 11-25
Hjulsett: Reynolds SC32 SL clincher carbon
Pedaler Speedplay
Vekt ca 6,6 kilo med pedaler og flaskeholder (2 x King cage titan)


Hvorfor forskjellig lengde på fremspring (!) sommer og vinter?

Fordi jeg er mykere og har mer behov for lav sittestilling om sommeren enn om vinteren. Vinteren er kun trening. På sommeren er aerodynamikk til en viss grad viktigere, samt at varme gjør meg mykere i rygg, rumpe og lår.

Jeg har slitt med vond rygg i mange år, men nå etter mer variert trening og mer ro har jeg begynt å bli bedre. Å sykle 160 km på raceren uten låsing i hofte og rygg var umulig for meg tidligere. I går gikk det helt fint, men nå begynner jeg også å kjenne på at 110 framspringet er for kort når jeg virkelig vil dra på. Føler meg litt beklemt når jeg skal sykle fort på flatene.
120-framspringet vil derfor komme på i mars en gang etter ytterligere ryggtrening og hoftetøying.


Øyvind Aas
Kollisjonsdukke i permisjon
Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: sykkeloyvind] #1910770 12/01/2015 20:26
Registrert: Apr 2002
Innlegg: 19,900
larsb Offline
Bjolsen Zeit
Offline
Bjolsen Zeit
Registrert: Apr 2002
Innlegg: 19,900
Jeg som trodde det hadde med julemage å gjøre....

LarsB

Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: Panda] #1910775 12/01/2015 20:30
Registrert: Oct 2002
Innlegg: 894
otto Offline
Salmakersvenn
Offline
Salmakersvenn
Registrert: Oct 2002
Innlegg: 894
Sitat: Panda
Sitat: otto
Quote:
TAKK / WOW, imponerende jobb. Det neste er vel trekking av tenner og fjerning av blindtarm


Takker, borte allerede :-)

Neida, det er ikke så ille. Men det er blitt en egen del av syklingen, en hobby. MEN: det MÅ fungere! Det hender man går for langt, og må bygge tilbake. Som jeg gjorde med KCNC sine C7 bremser i fjor. Fungerte ikke.

Mvh
O2


Kan jeg spørre hva som var galt med C7 bremsene til KCNC. Har vurdert de selv, bytte ut Dura Ace 9000 bremsene.


Kan jeg spørre hva som var galt med C7 bremsene til KCNC. Har vurdert de selv, bytte ut Dura Ace 9000 bremsene. [/quote]

Jeg veier 82 kg, og bremsene "gir seg" når jeg bremser hardt. Jeg vil gå så langt som å si at det er en konstruksjonsfeil med bremsene. Du ser at armene vrir seg når du drar til ordentlig. Dette fordi det er forskjellig godstykkelse på hver side av "hoved armen". Dette gjør dem myke, og jeg likte ikke følelsen. Kan ikke sammenlignes med DA, eller AX som jeg fikk tak i brukt og benytter nå.

Er du derimot en lettvekter, kan det godt være at dem fungerer. Spesielt mot alu bremse flater. Jeg benyttet disse på carbon hjul.

Mvh
O2


Jaeger-Liteseat, carbon seat for bikers!
----------------------------------------
www.jaeger-liteseat.no
http://www.facebook.com/jaeger.liteseat
Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: altitude] #1910795 12/01/2015 21:02
Registrert: Nov 2011
Innlegg: 7
?
Øsaas Offline
Fersking
Offline
Fersking
?
Registrert: Nov 2011
Innlegg: 7
jeg kjøpte disse bremsene av o2, jeg veier 62kg og opplever dem på samme måte. skal demontere dem før sesongen begynner. hadde noen stygge opplevelser i ritt der jeg ikke hadde bremser. selv på en godværs dag er de dårlige. med litt regn og karbon hjul livsfarlige.
Ø.

Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: Sykkel-Erik] #1910815 12/01/2015 23:51
Registrert: Aug 2008
Innlegg: 145
Diffie Hellmann Offline
Tørr bak øra
Offline
Tørr bak øra
Registrert: Aug 2008
Innlegg: 145
Sitat: Sykkel-Erik
Jeg har selv sendt min Supersix Evo Hi-Mod gjennom en slankeoperasjon der jeg byttet ut Hollowgram SiSL1-kranken med DA


Kul sykkel og løsning, Erik!

Men utgjør ikke kranken isolert sett da ca. en 150/200 grams vektøkning?
Hollowgram SISL er vel en 70 gram lettere enn DA og i tillegg er man avhengig av et BSA/BB30 adapter som vil legge på ca. 100 gram.

Men som du sier, det er vekta på totalekvipasjen som teller!


[Linket bilde fra veloviewer.com]
Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: Diffie Hellmann] #1910827 13/01/2015 06:16
Registrert: Mar 2009
Innlegg: 419
Sykkel-Erik Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Mar 2009
Innlegg: 419
Sitat: Diffie Hellmann
Sitat: Sykkel-Erik
Jeg har selv sendt min Supersix Evo Hi-Mod gjennom en slankeoperasjon der jeg byttet ut Hollowgram SiSL1-kranken med DA


Kul sykkel og løsning, Erik!

Men utgjør ikke kranken isolert sett da ca. en 150/200 grams vektøkning?
Hollowgram SISL er vel en 70 gram lettere enn DA og i tillegg er man avhengig av et BSA/BB30 adapter som vil legge på ca. 100 gram.

Men som du sier, det er vekta på totalekvipasjen som teller!


Takk for det!

Du har rett, jeg gikk nok på en vektsmell ved å sette på DA-krank, men for det første var jeg mer keen på en 53/39 DA-krank enn den standard 50/34-SISL-kranken, og for det andre har jeg en Stages krankarm for Shimano som jeg ville fortsette å bruke... Hadde det vært en SISL2-krank, ville jeg nok heller beholdt den og skaffet en Cannondale-vennlig Stages krankarm. ICON_SMILE


Medlem av Tryvann CK
http://www.sykkelerik.com
Re: Supersix og slanking av vekt på komponenter [Re: altitude] #1910837 13/01/2015 07:18
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 3,245
Panda Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 3,245
Takk for info øsaas og otto. Da blir det ikke KCNC bremser.
Kigger litt på AX Lightness.

Side 1 av 2 1 2

Moderator  support, Valentino