Drar fram denne gamle tråden igjen...
Nå har jeg tegna inn en haug med stier i Lofoten, på mtbmap.no. Noe av det (mest på Vestvågøy) rakk å komme med da Reitstøen oppdaterte i går, mens resten kommer over helga. I tillegg til de som er synlige på mtbmap nå har jeg tegnet inn Digermulen/Keiservarden, Alstadtuva, Eltofttuva, Haugheia, Glomtind og Kleppstadheia.
http://mtbmap.no/#11/68.2093/13.8081Som dere ser har Smørdalskammen, Justatind, Holandsmælen, Ryten, Tuva, Kartstaven, Brattflågan, Svartdalstinden, Yttertind og Vetten kommet med i første omgang.
Ettersom jeg ikke har syklet noe av dette selv, og har fått tak i GPS-sporene fra Strava e.l. og "tippet" på vanskelighetsgrad ut fra bilder og turbeskrivelser på nettet, samt analyse av KOM-tider, lurer jeg på:
Er det noen her som kan korrekturlese fargene/vanskelighetsgradene for meg?Så kan jeg rette det opp, eller dere kan prøve selv!
Eventuelt kan dere også foreslå flere stier jeg skal tegne inn på samme måte. For eksempel mangler det nok mye rundt Svolvær og Kabelvåg, samt i Vesterålen, på Andøya og Hadseløya/Sortland/Stokmarknes.
Isåfall er det fint om dere har GPS-spor

...men det er ikke nødvendig hvis det finnes på Strava heatmap; da trenger jeg egentlig kun en beskrivelse for å finne riktig spor.