Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Betydningsløse Dorthe,jeg hviler hos Tom Waitz

Betydningsløse Dorthe,jeg hviler hos Tom Waitz #1605161 11/05/2013 20:17
pinwiz Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
hah! Fikk endelig kjøpt DAB-intenettradio. Bare å velge i fete radiostasjoner og podcasts. Men så har vi tvn stående på lydløs, og hva ser jeg? jævla Dorthe Skappel holder hoff med andre betydningsløse personligheter. Heldigvis er lyden av så jeg slipper å høre på pludderet deres, men så kjenner jeg at jeg blir så jævla provosert av hele opplegget, og så forstår jeg hva som provoserer meg så jævlig; TV2 med Dorthe i spissen har skapt en industri av å bli kjendis gjennom å prate om andre substansløse kjendiser. Og hva de har kledd seg i.Det sitter en forbanna sirkel av folk som skriver og snakker om hverandre med Dorthe i spissen, og de har ingenting å bringe til torgs! Ingenting bortsett fra omtale av hverandre.
Det er så hjernedødt og substansløst og jeg blir så forbanna og fortvila over at disse meningsløse eksistensene har tatt over det offentlige rommet. Jeg mener faan lisom,kan ikke noen innenfor meningsdannende media be Skappel om å flytte seg, trekk ut av rampelyset, gå hjem å lag noen cup cakes, legg deg ned og spill død eller ta med deg resten av gjengen som lever av å omtale uviktige kjendiser og fall utfor et stup lissom. Dere har ingen plass her. Dere skaper ingenting. Dere står i veien!
Jeg blir så forbanna.....

Hva ville Lemmy gjort.......?

Re: Betydningsløse Dorthe,jeg hviler hos Tom Waitz [Re: pinwiz] #1605172 11/05/2013 20:23
Akaly Offline
Veteran
Veteran
Hvorfor ser du på TV2?

Re: Betydningsløse Dorthe,jeg hviler hos Tom Waitz [Re: pinwiz] #1605182 11/05/2013 20:35
pinwiz Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Fordi jeg regna med at min gamle svirebror Thomas fikk et par priser for å lage noen veldig bra programmer. Hadde vært kult å fått med seg lissom. Ikke noe mer...

Hva ville Lemmy gjort.......?

Re: Betydningsløse Dorthe,jeg hviler hos Tom Waitz [Re: pinwiz] #1605195 11/05/2013 20:55
SimonS Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: pinwiz
Fordi jeg regna med at min gamle svirebror Thomas fikk et par priser for å lage noen veldig bra programmer. Hadde vært kult å fått med seg lissom. Ikke noe mer...

Yeah right.
Du sitter vel å ser på for å få ideer til den hemmelige rosabloggen din...

Vintage mtb,ikke noe annet
Spotify link:Trance and more..
Re: Betydningsløse Dorthe,jeg hviler hos Tom Waitz [Re: pinwiz] #1605234 11/05/2013 23:03
Spiffhopeless Offline
Ivrig
Ivrig
Ja og det er såpas mye av det at det er ikke lenger plass til disse "showene" og barne TV eller nyheter på samme kanal lenger.

Faktisk så har vi forlatt tanken om tv som noe nyttig for lang tid siden. Det har bare blitt innført over en så lang periode at vi alle trur Aylar har en master i statsvitenskap hele gjengen.

"If you are going to die! make sure
its in the front of the peloton!"
Raphael Geminiani to Jacques Anquetil

If your not sleeping you should be eating.If your not eating you should be cycling
Re: Betydningsløse Dorthe,jeg hviler hos Tom Waitz [Re: pinwiz] #1605265 12/05/2013 06:55
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
Livet er for kort til å irritere seg over noe som man kan fjerne med et enkelt knappetrykk, synes jeg.

"The more false we destroy, the more room there will be for the true."
- Robert Green Ingersoll
Re: Betydningsløse Dorthe,jeg hviler hos Tom Waitz [Re: GeirK] #1605269 12/05/2013 07:05
Spiffhopeless Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: GeirK
Livet er for kort til å irritere seg over noe som man kan fjerne med et enkelt knappetrykk, synes jeg.

Det er jo ikke det det er snakk om. Det det er snakk om er at hele medianorge tror vi vil se dette og prøver å selge dette på hvert gatehjørne hele året. jeg ser så og si ikke på tv men fan hvor provosert jeg blir når hovednyhetene er at Aylar har mista den lille kjøteren sin.

"If you are going to die! make sure
its in the front of the peloton!"
Raphael Geminiani to Jacques Anquetil

If your not sleeping you should be eating.If your not eating you should be cycling
Re: Betydningsløse Dorthe,jeg hviler hos Tom Waitz [Re: Spiffhopeless] #1605272 12/05/2013 07:16
SimonS Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Spiffhopeless
Sitat: GeirK

Det er jo ikke det det er snakk om. Det det er snakk om er at hele medianorge tror vi vil se dette og prøver å selge dette på hvert gatehjørne hele året. jeg ser så og si ikke på tv men fan hvor provosert jeg blir når hovednyhetene er at Aylar har mista den lille kjøteren sin.

Helt enig med Spiffern,er faktisk litt vel mye mas fra media når det gjelder slikt piss,men så lenge de holder på kjøper jeg meget skjeldent aviser.
Har kjøpt en eneste avis i år,men det var for at jeg ville lese noen artikler som interesserte meg,og det er det fine med hele greia,man kan finne noe en selv liker og så bare gi faen i resten.
Vanlig TV ser jeg ikke på omtrent,ser litt sport,naturprogrammer og nyhetene når det skjer noe spesielt eller er TVen avslått.

Edit: Nå skal jeg ta meg en liten sykkeltur i finværet. tommelopp

Redigert av SimonS; 12/05/2013 07:22.

Vintage mtb,ikke noe annet
Spotify link:Trance and more..

Moderator  support