Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Ferguson gir seg i United

Re: Ferguson gir seg i United [Re: teamduregreb] #1603562 09/05/2013 08:34
T
T.Surnevik Offline
Avhengig
Avhengig
T
Nå har jo United noe å skylde på når de taper mange kamper neste år ICON_SMILE 'Men vi hadde ikke med oss SAF'

www.sportsmat.no
Rabattkode 'terrengsykkel' gir 10% avslag på alt fra Squeezy.
Re: Ferguson gir seg i United [Re: Spiffhopeless] #1603572 09/05/2013 08:48
M
mpe Offline
Avhengig
Avhengig
M
Sitat: Spiffhopeless
Sitat: mpe
Sånn har det vært i over 2 tiår...

Bra du har blitt vant til det da...gjør mindre vondt etterhvert. de første gangene er alltid smertefull sier de som vet

Jeg vet, men jeg opplevde 70 og 80 åra også, så en ting til også jeg vet er at ingenting varer evig ICON_WINK

Redigert av mpe; 09/05/2013 09:00.
Re: Ferguson gir seg i United [Re: advance] #1603617 09/05/2013 09:45
Spiffhopeless Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: advance
Hvis nå bare Van Persie også går, så er jeg fornøyd. Uten han ville ikke MU tatt seriegullet i år. Resten er middelmådigheter.

Ja serievinneren er et one man team. serr... Liverpool er jo fasiten på et one man team De har en bra spiller og har med han klart å klore seg fast midt på tabellen. Middelmådighet manifestert.

Ingen vinner serien med en mann.

"If you are going to die! make sure
its in the front of the peloton!"
Raphael Geminiani to Jacques Anquetil

If your not sleeping you should be eating.If your not eating you should be cycling
Re: Ferguson gir seg i United [Re: Mr. Olsen] #1603832 09/05/2013 17:53
runar jahren Offline
Entusiast
Entusiast
[quote=Mr. Olsen]En trist dag for fotballen!

Finnes det noe annet enn triste dager i fotballen?

Re: Ferguson gir seg i United [Re: Spiffhopeless] #1603854 09/05/2013 18:21
advance Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Nei de hadde jo Ferguson også.
Sitat: Spiffhopeless
Sitat: advance
Hvis nå bare Van Persie også går, så er jeg fornøyd. Uten han ville ikke MU tatt seriegullet i år. Resten er middelmådigheter.

Ja serievinneren er et one man team. serr... Liverpool er jo fasiten på et one man team De har en bra spiller og har med han klart å klore seg fast midt på tabellen. Middelmådighet manifestert.

Ingen vinner serien med en mann.

Re: Ferguson gir seg i United [Re: teamduregreb] #1603855 09/05/2013 18:23
advance Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Blir uansett spennende å se hva de kan klare neste sessong.

Re: Ferguson gir seg i United [Re: torsteinvh] #1737162 23/01/2014 21:50
torsteinvh Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: torsteinvh
Mourinho med mindre penger enn han er vant til, og Fergie som kikker over skulderen?

Eller David Moyes som har gjort en god jobb med Everton, men kommer til en helt annen greie?

Som City-fan gleder jeg meg uansett ICON_SMILE

Kom over denne tråden når jeg lette etter noe annet, og klarte ikke å la være å bumpe den ICON_SMILE

Dette har jo gått langt bedre/verre (alt ettersom) enn noen kunne forestille seg...

With light parts come great responsibility
Re: Ferguson gir seg i United [Re: torsteinvh] #1737365 24/01/2014 13:46
T
trondmm Offline
Veteran
Veteran
T
Sitat: torsteinvh
Kom over denne tråden når jeg lette etter noe annet, og klarte ikke å la være å bumpe den ICON_SMILE

Dette har jo gått langt bedre/verre (alt ettersom) enn noen kunne forestille seg...

Det har gått over all forventning, ja ICON_SMILE Forventa nesten at de ikke ville bli beste Manchesterlag i år, men at de skulle risikere å ikke bli beste Unitedlag, det hadde jeg ikke trodd. Trenger nok litt flaks for at de skal ende opp som det dårligste Unitedlaget i ligaen, men alt er mulig ICON_SMILE

Re: Ferguson gir seg i United [Re: teamduregreb] #1737474 24/01/2014 18:52
A
anonym Offline
Besatt
Besatt
A
Er ikke united fans, men er football fan.
Jeg trodde også at Moyes skulle være den beste i PL for å ta over roret etter SAF. Moyes fikk meget gode resultater med Everton.
Nå er det litt rart at Everton faktisk har gode resultater uten Moyes også..

Må faktisk revurdere min oppfatning av Moyes og Everton......

Redigert av anonym; 24/01/2014 18:54.
Re: Ferguson gir seg i United [Re: teamduregreb] #1737537 24/01/2014 22:15
Hvilepuls Offline
Besatt
Besatt
Erre blitt stuerent å preike foppal på terrengsykkel.no også nå? Føkk me, srsly? Greit at det er takhøyde, men går det ikke en grense hvor hvor høyt man kan løfte taket før bygget raser sammen, lissom? Hvor ble det av den generasjonen som hadde kollektiv forakt for det etablerte, og hadde samhold i form av å være en litt eksentrisk, veltrent minoritet med skills i et ellers så undertrykkende og homogenisert idrettsnorge? Hva blir det neste? Et brudeforum?

Re: Ferguson gir seg i United [Re: teamduregreb] #1737542 24/01/2014 22:23
T
trondmm Offline
Veteran
Veteran
T
Det er prisen du må betale når hobbyen din blir mainstream

Re: Ferguson gir seg i United [Re: anonym] #1737549 24/01/2014 22:34
Gew88 Offline
Veteran
Veteran
Sitat: anonymous
Er ikke united fans, men er football fan.
Jeg trodde også at Moyes skulle være den beste i PL for å ta over roret etter SAF. Moyes fikk meget gode resultater med Everton.
Nå er det litt rart at Everton faktisk har gode resultater uten Moyes også..

Må faktisk revurdere min oppfatning av Moyes og Everton......

Kommer med et par innspill, så er det mulig å være enig/uenige:
1. Moyes etterlot seg et bunnsolid fundament i Everton, som var på randen til å rykke ned da han tok over de. Gode defensivt, samt mange hardtarbeidende, fine spillertyper som har blomstret og fått mye tillitt. Martinez har gjort mye bra med Everton, og jeg liker han som type og ballspill han vil at hans lag skal spille.
2. Moyes har tatt over en managerjobb som er unik. Det går på managerrollen i United er ganske annerledes enn alle andre klubber ettersom Fergie styrte alt i United, og stort sett har Sportsdirektører mye mer makt i alle andre klubber enn i United. Moyes er håndplukket av Fergie og har da en lignende rolle. Kanskje dømt til å mislykkes, men det er ihvertfall en enorm overgang.
3. Vi bør havne topp 4, MÅ havne topp 5. Men se hvor bortskjemte vi United fans er. Mange skriker etter flopp ditt, flopp datt, ut med Moyes "and so on". Vi kan ikke si om "prosjekt-Moyes" er en suksess/fiasko før etter neste sesong eller om 2 år, om han skulle få så lang tid. Og skulle det gå oppover igjen og vi de neste 5 årene er tittelutfordrere og knabber med oss et par titler, så har kanskje denne sesongen styrket Moyes sitt United på sikt. Hvem vet.

Vi må tåle litt motgang vi og. Og i ganske mange verdensdeler, i verdens land og i majoriteten av fotballklubber vil folk irritere seg grønne over at vi kaller det vi nå er igjennom motgang. Det er tross alt 6 poeng opp til 4.plassen(ser ikke på tabellen nå så ta høyde for feil), og Juan Mata er nå nesten helt sikkert klar. La oss håpe på litt "Özil-effekt".
Det er flere ting, blant annet kunnskapen til trenerstaben til Moyes om å "bryte ned kompakte, lavtliggende lag", og treningsregimet hans fysisk som jeg undrer litt over. Kan virke som om han har overbelastet enkelte spillere som har ført til mye muskelskader.

Redigert av Gew88; 24/01/2014 22:37.

Re: Ferguson gir seg i United [Re: Liol] #1737550 24/01/2014 22:40
Gew88 Offline
Veteran
Veteran
Sitat: Liol
Solskjær! Så bra som Molde gjør det om dagen så kan de sikkert få han billig også.

Sportspressen i Norge hadde vel fått en kollektiv orgasme skulle noe slikt skje...

Nå syns jeg også det var kult, men skulle "ikke mer til" enn Cardiff før det var hardt i hele sportsredaksjonene nasjonen over

Side 2 av 2 1 2

Moderator  support