Selger en meget pen Cannondale SuperSix Evo Red fra 2012. Den er syklet 560km på, og fremstår som omtrent ubrukt.
Den er størrelse 58, jeg opplever Cannondale som litt små i størrelsen, og denne føles som en 57cm. Passer veldig bra fra 180-195 avhengig av proporsjoner. Jeg er 186cm høy og den passer meg perfekt. Jeg havner ofte mellom L og XL, mens denne satt som et skudd uten tilpasninger.
Den er som orginal, men har oppgradert fremskifter til SRAM Red 2012. Dette er Yaw modellen som har integrert chainstopper, samt reduserer chainrub betraktelig.
Modellen er nokså lik årets modell, men har klart bedre setepinne, hjulsett, dekk, stem og styre. Det er en del kjipere på årets modell. Sykkelen kostet 39990 hos Bike Brothers, og all dokumentasjon følger med.
Lite brukt som sagt, og sykkelen har ikke vært i velt. Sykkelen er i flere blader kåret til tidenes beste ramme, og vant flere "Bike of the Year" awards i fjor. Sykkelen er meget lett og veier 6,9kg på sokkelessen slik den står nå. Fullt mulig å få denne under 6kg med et annet hjulsett.
Ta kontakt for å se på sykkelen, eller om du har spørsmål.
Specs:
Ramme: SuperSix EVO, Ballistec Hi-Mod Carbon, Speed Save, PressFit BB30 Gaffel: SuperSix EVO, Ballistec Hi-Mod Carbon, 1.1/8"-1.5" Hjul: Mavic Ksyrium Elite Gir B/F: SRAM Red/ SRAM Red Krank: SRAM Red m/PF BB30 lager, 50/34t Bremser: SRAM Red
Re: Cannondale SuperSix Evo Red 2012 - Str XL / 58
[Re: ghisdal]
#164681623/07/201317:30