Legger ved følgende kunngjøring for å få med flest mulig som kan ha interesse av å prøve seg på et sykkel lag uten å være redd for å bli syklet fra. Vi starter treningene våre ved Skedsmohallen i Lillestrøm.

Da er det klart for oppstart av turgruppa førstkommende Torsdag kl.18.00 Vi samles på parkeringen til venstre etter skedsmohallen( vanlig oppmøtested) i venstre hjørne lengst inn.

Jeg oppfordrer så mange som mulig til å bli med på å få i gang Turgruppa som en sosial gruppe der vi sykler rolig for å kose oss å ha det sosialt.

Selv om man er med i andre Ceresgrupper kan det være hyggelig å være med i en gruppe der man fokuserer på å ha rolige sykkelturer der alle skal ha det bra. Alle har godt av å sykle rolig i perioder.

Hvis vi blir en fin gjeng etterhvert ser jeg for meg at Turgruppa kan reise på turer utenfor vårt distrikt. Hva med f.eks. en vinter tur til en Velodrom i utlandet. Det kan være et artig og nyttig trenings alternativ.

Håper mange vil være med å få i gang en Turgruppe der vi i Ceres kan ha en sosial gruppe der all vill føle seg hjemme.
Alle er velkommen, spesielt nye som har lyst å prøve seg.

Mvh Svein

For info. se nettsiden til Ceres

http://spklceres.org/default.asp?layout=article&id=436