Styr unna UPS. Heldig som jeg her er jeg selvsagt en av de som fikk oppleve UPS-driten.
En sykkel som reiste fra Tyskland (ikke Canyon) den 11. skulle komme på døren i dag, tok meg fri, gledet meg etter at det tok så mange dager for den å Skagerrak og komme seg ut av Oslo og gå frem og tilbake mellom lagerskanning, importskanning, destinasjonskanning, importskanning, lagerskanning... så viser det seg at pakken fortsatt er i Oslo. Hva faen, de melker 10k i moms fra meg pluss gebyr uten å sende meg noe form for faktura eller garanti, så sender de ikke sykkelen før i dag selv om de har pengene fredagen, og på toppen av alt dette ser jeg - bra jeg sjekket - at plutselig dagens levering ble endret til at de skal dumpe den på post i butikk. Jeg har ikke bil! Jeg bor riktignok 500m fra butikken, men det er snakk om en 20% bakke og en eske på 30 kilo! Uakseptabelt! Jeg har opplevd å sende paller fra Sandviken i Bergen til distriktene utenfor Paris raskere enn det UPS skulle gjort på max 3 dager fra Saxony til Hordaland... IKKE GLAD nå
Redigert av Syvfjell; 17/07/2017 11:08.