Selger min Cervélo R3 Team 2012, str 58
Utstyrt med Sram Red gruppe, bortsett fra krank som er FSA BBright kompakt. Står satt opp med 3T Stealth Ergonova Team 44cm, 3T ARX Team 120mm +-17 stem og Specialized Toupe Pro 143mm karbonsadel. Stem kan ordnes i de fleste lengder i +-6, også en del i +-17. Har satt på en lavere topcap på styrelageret, du kan få med den originale om du vil. Er nok plass til å heve stemmet ca 2cm fra topcapen, noe som er maks kronerørslengde av hva Cervélo selv anbefaler.
Sykkelen er dønn strøken og har rullet et nærmest ubetydelig antall mil, jeg vil anslå i underkant av 70. Bygget og eid av meg, ansatt hos autorisert Cervélo-forhandler og er
svært godt tatt vare på, dette er barnet mitt.
Selger denne med originale Fulcrum Racing 7-hjul pluss et sett Zipp 202 (1150gr) ca 2006 med nye Zipp hurtigkoblinger og Vittoria Corsa, mye liv igjen i både hjul og dekk. Red og 1070 kassetter 11-26. Røk en eike på bakhjulet og har reparert med en vanlig rundt DT-eike siden jeg hadde dårlig tid. Trodde dette skulle føre til littegrann ubalanse, men jeg har ikke merket noenting.
Vekt m. 202, PG1070, flaskeholdere, computer og Look Keo Blade Carbon - 6.6kg
Kjapp hoderegning tilsier da ca 6.2kg uten holdere, computer og pedaler.
For at det skal være noe poeng for meg å selge denne må jeg ha
24.000,-Selges
kun med begge hjulsettene og prisen er
ikke prutbar. Sykkelen er såpass strøken at jeg vil tørre å si den kan ansees som prøvekjørt. Mer strøken R3 enn dette finner du ikke med mindre du finner en ny i butikk. Og det finnes ikke.

Gammelt bilde, nye kommer.