Hei
Har tre rammer i størrelse small, medium og large, samt utstyr og hjulsett jeg ønsker å selge. Dette var egentlig ment for å sette sammen til en bekjent, men prosjektet ble kansellert. Derimot er det kanskje noen andre som har lyst på en topp sykkel i 26" til en rimelig penge? Det vil være mulighet for personlige justeringer/ønsker.
Helt strøken Scale 10, 2011 ramme i large som kan bygges opp med komponentene under. DT Swiss gaffelen som vil kunne benyttes er en 2011 modell twin shot, rett fra service, og ser ut som ny!
No Saint karbon rammen er i størrelse medium. Denne ble originalt satt sammen til Birken i 2010. Den veide ferdig med skivebremser, pedaler, flaskeholder osv, rett under 6.1 kg klar til start! Denne er det fortsatt mulig å bygge lett, men kanskje med litt mer "fornuftige" komponenter. Med stiv gaffel lett under 7 kg, med en DT Swiss, under 8 kg.
Vipera rammen er helt ny, og i small. Denne kan kompletteres med fast gaffel fra No Saint'n eller en DT Swiss. Sett på en Extralite krank med Gara 28/42, Rotor stem Easton styre, SLR eller et av mine egne seter, gir/bremser som avbildet, og du har en nesten "ny" sykkel på samme vekter som No Saint'n!
Det er vanskelig å prissette dette, da det vil være en hvis inflytelse fra kjøper, men tenker i prisområde fra 15k - 20k. Gara drevsettet er nesten nytt og vil kompletteres med nytt kjede og kassett. Selvfølgelig nye wire/strømper.
Kontakt meg på mobil: ni null seks åtte null åtte ni syv, PM eller mail, otto.bp ætt frisurf.no om interessant.
Det KAN også være interessant å selge delene separat, men avgjørelse tas ikke før eventuellt "det meste" er solgt.
Syklene kan også "toppes" med et av mine egne AllRail seter til en VELDIG god pris :-)
Mvh
O2