Hvordan er slitestyrken på Attack/Force? Holder de en hel sesong til både ritt og trening? Har GP4000s 25mm nå, men de er modne for utbytting. Hva vil dere anbefale av disse alternativene? Ryttervekt er 75kg.
- Attack/Force
- GP4000s 23mm foran/25mm bak
- GP4000s 25mm foran og bak
Tror egentlig at Attack / Force er samme dekkene som GP4000s 23 og 25mm så slitestyrken er vell den samme tenker jeg.
Hvis du liker Conti dekkene så hadde jeg prøvd 23 / 25 hvis jeg var deg. Meget gode dekk til allround bruk.
Cae.
Etter å ha tenkt meg litt om, gikk jeg for 2x25mm. Sykler ikke mer enn 2-3 landeveisritt på en sesong, og de er egentlig bare trening til terrengrittene, så da er vel strengt tatt komfort viktigst for meg.
På mine 2 år gamle conti ( lite brukt) 4000 har jeg fått masse revner i dekkene! Er det slik at det er farlig å ut å sykle på disse?
Dette er grunnen til at jeg bytter, ved siden av at jeg har fått et lite hull i fordekket som har ført til et par punkteringer den siste uka. Mine har bare holdt en sesong, riktignok mye brukt, men har blitt tørre og sprekkete. Gammel lagervare?