Har hørt at man skal sende inn Pulsklokka når en skal bytte batteri, er dette tilfelle, eller kan jeg gjøre det hos en vanlig urmaker tro? for ordens skyld, jeg har en Polar RCX5.
Jeg har også Polar RCX5 og har byttet Batteri selv flere ganger. Kjøp CR2032 f eks hos Claes Ohlson. Skru opp lokket med en mynt, Vær forsiktig med pakningen så den ikke ødeleggges.
På alle polarklokkene som har skruer på baksiden for å komme til batteriet må sendes inn til polar eller tas til et godkjent polarverksted. De nye klokkene, som rcx5, har batterifeste på baksiden som åpnes ved bruk av en mynt e.l. og en kan enkelt bytte batteri selv
På alle polarklokkene som har skruer på baksiden for å komme til batteriet må sendes inn til polar eller tas til et godkjent polarverksted
Det riktige skal være at de må sendes inn for at garantien skal opprettholdes. Det er verdens enkleste sak å bytte det selv, men da mister du retten til å reklamere på klokken om noe galt skulle skje etterpå.
På alle polarklokkene som har skruer på baksiden for å komme til batteriet må sendes inn til polar eller tas til et godkjent polarverksted
Det riktige skal være at de må sendes inn for at garantien skal opprettholdes. Det er verdens enkleste sak å bytte det selv, men da mister du retten til å reklamere på klokken om noe galt skulle skje etterpå.
Høres rart ut i og med at polar har en oversikt over produkter du kan bytte batterier på selv på deres hjemmesider