Helt-ny-i-eske-med-kvittering Campagnolo Athena 11-gangs karbonkrank (Power-Torque, nyeste versjon), 172,5, normal, 53-39, inkludert helt nye kranklager-"cups" til italienske gjenger.

Kjøpte kranken på salg hos CRC for ca 900,- (kranklagercups hos Wiggle), men trenger den ikke likevel på grunn av endring i planer. Kunne ha sendt den tilbake, men jeg tenkte at noen heller kunne få benytte seg av den gode prisen jeg fikk på salg.

Selges samlet for det jeg betalte fra CRC/Wiggle pluss frakt og moms (slapp fortollingsgebyr av en eller annen grunn, noen kroner spart der også), altså ca 900+200+250: 1350,-

Kan hentes i Bergen, eller sender for kjøpers regning. Kontakt på tlf: 90889439 (helst sms først), eller mail: sveinungsivertsen(det-tegnet-du-vet)hotmail.com

PS. Jeg har ikke funnet kranken tilgjengelig til denne prisen noe annet sted, og jeg tror jeg må ha kjøpt den siste fra CRC -- de selger fortsatt kompaktversjonen til 1684,- før moms og fortolling.

PPS. Jeg er ikke egentlig interessert i å gå noe ned i pris, ettersom jeg like gjerne kan sende delene tilbake i retur og kreve momsen refundert.