Rent objektivt liker jeg ikke S2-en min fordi touch responsen er tregere enn iPhone, intertia scrolling har langt mindre naturlig retardasjon samt at zooming av HTML-eposter ikke fungerer. Når jeg har Skype installert må jeg også gjennom et ekstra trykk for å ringe.
Har aldri merket noen forskjell i responstid på touchskjermene. Hva som er naturlig for inertiascrolling er vel mer en smaks og vanesak enn noe annet. Hvis du ikke er fornøyd med epostklienten så er det vel bare å installere en annen. (zooming funker i min).
Funker ikke høyresweep for å ringe når du har skype installert?
Når det gjelder brukervennlighet synes jeg telefonen blir mye mer brukbar når jeg kan sette opp widgets og gå til applikasjoner fra notifikasjon fremfor den applikasjonssentriske brukerflaten til iOS. Jeg starter nesten aldri applikasjoner via ikoner på min telefon. De startes når jeg reagerer på en notifikasjon eller en widget. Ellers forteller widgeten nesten alt jeg trenger vite. Jeg påstår imidlertid ikke at dette er noen objektiv sannhet, bare at jeg synes android er mer brukervennlig.