Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Medlem i sykkel klubb

Medlem i sykkel klubb #1561155 23/02/2013 07:10
runar jahren Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Jeg ser på meg selv som en "lat" mosjonist og lurer på hvilke fordeler det gir meg å melde meg inn i en klubb?
Koster det bare penger,eller gir det noe utbytte av noe slag?
Er det stor forskjell på de forskjellige klubbene med tanke på pris og tilbud?
Bor sånn til at røyken/hurum eller Asker ck klubb er intr.

Re: Medlem i sykkel klubb [Re: runar jahren] #1561157 23/02/2013 07:15
C
CatClaw35 Offline
Fersking
Fersking
C
Det gir deg så mye om du er int idet. Både bedre form,kondisjon,utholdenhet og ikke minst det sosiale ved å trene sammen med andre og se framgangen fra gang til gang. Og ja det koster å være med i en sykkelklubb. Av deg så koster det litt tid og energi :-)

Ta kontakt med hver andre klubben eller gå inn på nettsidene deres og forhør deg.

Lykke til uansett :-)

Re: Medlem i sykkel klubb [Re: runar jahren] #1561191 23/02/2013 09:03
H
hrukin Online
Besatt
Besatt
H
Hvis du tenker pæng så tjener jeg glatt inn medlemskontigenten på medlemsfordeler i form av rabatter på feks Asker Sykkel, Bull ski og kajakk Sandvika etc hvert år når jeg handler stæsj uten at det er avgjørende for mitt medlemskap.

Squadra Amarone Ciclismo e Vini

Re: Medlem i sykkel klubb [Re: runar jahren] #1561572 24/02/2013 09:00
V
Viktor4u Offline
Entusiast
Entusiast
V
Hei Runar Jahren

Jeg er medlem i Hurum CK, og du er velkommen til oss.

Hurum CK, er en forholdsvis ny klubb, dvs 3 år mener jeg det er, vi er litt over 100 medlemmer , flest menn. Vi er representert i de fleste ritt på østlandet, både terreng og landevei.

Det er 2-3 fellestreninger i uken, og da er vi fra 10-15 stk.

Fordeler er å trene fler sammen, vi har egne drakter som er av høy kvalitet (Diadora) til svært fordelaktige priser, vi har avtaler med sportsforretning med rabbater etc, så den lille medlemskontigenten tjenes fort inn igjen.
Klubben står i sykkelforbundet, og vi har da mulighet til å tegne lisens, og hvis man sykler mer en 3 ritt, så går man i pluss i forhold til enkeltlisenser. Videre så er man forsikret gjennom lisensen, når man er ute å trener eller i ritt.

Vi arrangerer kick-off, årsmøter, og avslutninger
I mangel av eget ritt, så er Farrisrunden vårt uoffisielle klubbmesterskap, hvor vi har bankett og premieutdeling ved Farris bad på kvelden etter rittet

Velkommen til oss skal du være hvis du vil

MVH

Viktor4u
Hurum CK

Viktor4u

2018 Ski - Birken
2018 Løp - Birken
2018 Sykkel - Elgrittet Valdresrittet Grenserittet Birken
Re: Medlem i sykkel klubb [Re: runar jahren] #1561843 25/02/2013 07:21
runar jahren Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Hallo Viktor.
Det er hurum som har vært mest aktuell,da jeg syntes Asker ck virker svært og røyken ser jeg aldri noe til.
Fellestreningene er dem bare på sommerhalvåret eller er dere på trento og husker og?

Re: Medlem i sykkel klubb [Re: runar jahren] #1562479 26/02/2013 10:24
V
Viktor4u Offline
Entusiast
Entusiast
V
Runar,

Det er ikke noen organisert trening i vinterhalvåret, men majoriteten av de som kjører spinning hos Trento er oxo medlemmer i HCK.

Beklageligvis er web sidene ikke helt oppdatert, og det er gammelt nytt som regel, men aktivtestkalenderen pleier å være oppdatert

Du finner oss oxo på Facebook

Vi skal forresten ha årsmøte den 14 mars 1830 i Trento kantinen, så da kan du jo stikke innom å hilse på noen av oss. Hvor i røyken bor du, vet det er fler medlemmer i Åros

Viktor4u

2018 Ski - Birken
2018 Løp - Birken
2018 Sykkel - Elgrittet Valdresrittet Grenserittet Birken
Re: Medlem i sykkel klubb [Re: runar jahren] #1562488 26/02/2013 10:40
Henning H Offline
Avhengig
Avhengig
Husk at ved å være medlem i en sykleklubb så styrker du også klubbens posisjon. Og i disse "forslag-om-forbud-mot-å-sykle-der-vi-har-lyst"-tider, så føles det bra, for egen del i alle fall, å stå bak klubbens holdningsskapende arbeid, og ikke minst ansiktet klubben har i media.

Jeg er heller ikke spesielt aktiv i min klubb (Sarpsborg Sykleklubb), men får med meg fellestreinger når jeg har tid, og det er både lærerikt og motiverende.

MVH
Henning

Moderator  support