Hei !
Fikk i dag en telefon fra en person som presenterte seg som selger hos Netcom.
Han fortalte videre, at han hadde sett at jeg tidligere var en veldig god kunde av Netcom. (Har bare vært kunde i et halv år cirka, stusset derfor litt på det utsagnet). Har idag OneCall, så spurte han hva jeg fikk av de, deretter sa han at han kunne gi meg et mye bedre tilbud. Det lød slik:
5:52 pm 1200 ringeminutter, 1200 sms, 1600 MB data, inkl. Spotify i 12 mnd.
Dette hadde en fastpris på 339,-
Dette er cirka dobbelt så mye av hva jeg får av One Call, derfor ble det naturlig nok interessant!
Jeg sa jeg ønsket det han hadde å tilby. Videre ba han meg holde tråden, mens han sendte en melding jeg skulle skrive takk på. Han ba meg svare på denne meldingen mens jeg hadde han på tråden. Når det var gjort sendte han også et mobilnr. jeg kunne ringe til hvis det var noe. I meldingen jeg skulle svare på, så jeg etter at samtalen var avsluttet, at dette var fra Ucan2. Helt ukjent for meg!
Søk opp dette firmaet på Google, og se hva dere får opp!
Først presenterer han seg som Netcom-selger, for i utgangspunktet å komme fra Ucan2. Er ikke dette litt på kanten av hva en selger kan?
Er det andre med erfaringer fra dette selskapet? Leverer de det sier de tilbyr? Eller er det en svindelgreie?
Noen som også vet om det er mulig å kansellere overføringen etter å ha takket ja til tilbudet?
Simen ( som føler seg lurt)