Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Sykkelbutikk Malaga/Marbella

Sykkelbutikk Malaga/Marbella #1558356 16/02/2013 07:17
G
giant advanced Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
G
Noen som vet om sykkelbutikker i området der?
Både leie og kjøpe.

Re: Sykkelbutikk Malaga/Marbella [Re: giant advanced] #1558384 16/02/2013 09:46
P
Plankepetter Offline
Veteran
Veteran
P
Det er flere sportsbutikker som har sykler i det området. Veit ikke om noen rene sykkelbutikker. I Malaga er det helt sikkert noen rene sykkelbutikker for dette er jo en stor by.Det er to store sportsbutikker i Fuengirola. En på El Corte Ingles. Og en ved Miramar. I Marbella er det en butikk ved La Canada. Det er også en på El Corte Ingles i Puerto Banus. I Marbella er det sykkelutleie hos marbellarentabike. Har ikke prøvd disse selv, men de får veldig skryt på tripadvisor.

Re: Sykkelbutikk Malaga/Marbella [Re: giant advanced] #1558683 17/02/2013 13:57
Gjaevert Offline
Avhengig
Avhengig
Jeg har vært innom sykkelavdelinger på Corte Ingles i både Malaga, Fuengirola, Marbella og Puerto Banus. Jeg fant ikke noe fint. Betyr det noe så var jeg på jakt etter landeveisutstyr, men fant ikke noe fint eller billig der.

De har noe Fox og ligende utstyr, men virker ikke som noen god sykkelbutikk. Sportsbutikkene på andre kjøpesentre jeg har vært på har heller ikke noe sørlig sykkelutstyr. Dette inkludere den store ved kjøpsenteret La Canada.

Tror du må se etter dedikerte sykkelbutikker for å finne noe spennende.

Redigert av Gjaevert; 17/02/2013 13:58.

Cannondale CAAD13 2020
Re: Sykkelbutikk Malaga/Marbella [Re: giant advanced] #1558755 17/02/2013 17:13
J
jahhar Offline
Medlem
Medlem
J
Det skal være en inn mot Marabella hvis du kommer fra Malaga. Min far fikk satt på nye skiver/klosser der i januar. Veldig fornøyd og god service. Finner ikke butikken på google maps.

Skal ligge på Avenida Ramón y Cajal

Re: Sykkelbutikk Malaga/Marbella [Re: giant advanced] #1558767 17/02/2013 17:33
2
2XU Offline
Avhengig
Avhengig
2
Trek Malaga, mye pent.
- 9.9 og nedover på MTB. Hardtail og Fulldemper.
- 6.9 og nedover på Road.
Ellers mye klær og tilbehør fra Assos, bontrager. Syklene er dog bare Trek. Men de har også endel deler som løse tempobøyler, kranker og endel annet. Så en meget bra og proffesjonel butikk.

BikeStation Marbella, endel dårligere sykkelutvalg. Har alt fra Specialized, Scott har flere men, husker ikke flere på hånden.
dog mye deler, men svært lite kvalitetsklær.
- XX og nedover i alt av deler
-XTR og nedover i alt av deler.
- Div styrer, stem, drev, KCNC Pimp deler.

Ingen av disse leier sykler, Dog skal Trek Malga begynne med dette snart.

Marbellarentbike, svært dårig på det meste. De driver dog å bytter lokaler så det kan være årsaken, men de hadde noen gromsykler og deler der, men det var svært lite. De sa at de fikk større lokaler og at dette kom til å bli bedre. Tror uansett ikke dette er noe utpreget delebutikk eller sykkelbutikk.
Sykkelutleie der er ihvertfall KNALLBRA!

Redigert av 2XU; 17/02/2013 17:34.

Moderator  support