Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Jeg ønsker å innføre sharia-lover i Norge

Jeg ønsker å innføre sharia-lover i Norge #1557052 12/02/2013 13:09
pogoman Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Gikk HKM i helgen. Har gått noen renn før. Og syklet noen ritt.
Samme problemstilling. Men den er mer plagsomt for utøvere på ski enn på sykkel. På en måte.

Kaste papir i naturen!
Gel og sjokoladepapir i naturen!
Er det mulig! angry

Vet at diskvalifikasjon av utøvere som kaster søppel i naturen er innført på noen arrangementer. Jeg mener det er for mildt.

Amputasjon står mer i stil med forbrytelsens alvorlighet!
Sharia i Norge nå!

Re: Jeg ønsker å innføre sharia-lover i Norge [Re: pogoman] #1557066 12/02/2013 13:34
skubisan Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Enig.

Re: Jeg ønsker å innføre sharia-lover i Norge [Re: pogoman] #1557072 12/02/2013 13:45
T
Trillebår Offline
Ivrig
Ivrig
T
JAH, SØPPEL I NATURN SKU VÆRT STRAFFA STRENGERE

kjerringa ekke spess happy når hu slenger sykkeltrøya på vask og det tyter gel rester uttav lomma i trøya:D men sparer jo naturen for søppel så jeg gir fan:) og jah, kjerringa vasker trim tøyet iom hu vasker alt det andre tøyet;)

-Sverre-
http://duckcityadventureteam.net/ fatbike, fluefiske og vinter morro
Rule #5 // Harden The Fuck Up
http://www.velominati.com/the-rules/
Re: Jeg ønsker å innføre sharia-lover i Norge [Re: pogoman] #1557076 12/02/2013 13:54
Garpen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Det er fryktelig vanskelig å plukke opp søpla si når en ikke har hender!

(Kastrasjon kan jo da være en grei avstraffelse, men det har jo ikke samme symbolverdien som å kappe av hendene som forsøpler, (at andre (under)mennesker forsøpler med tissen sin kan jo være en annen diskusjon))

NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!

Salig er den som ikke har noe å si, men allikevel holder kjeft.
Re: Jeg ønsker å innføre sharia-lover i Norge [Re: pogoman] #1557153 12/02/2013 16:38
SimonS Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Spørsmålet slik jeg ser det blir kanskje om man skal kaste bort energi og krefter på å irritere seg over idioter som ikke burde vært utenfor hjemmets 4 vegger uten foresatte,eller om man bare skal plukke opp søppel etter andre hvis man kommer over det.

Jeg velger det siste stort sett,men er samtidig enig i at kasting av søppel under ritt eller renn burde gi automatisk disk som straff. En slik straff er også samtidig helt rettferdig ovenfor alle de brukerne av naturen som oppfører seg og tar søpla hjem/til nærmeste søppelboks/søppelsone under ritt .

Vintage mtb,ikke noe annet
Spotify link:Trance and more..

Moderator  support