Sykkelen vil legges ut på Finn ila tidlig neste uke for 12.000kr.
Hei,
ett rammerbudd (orginale 2008) og problemer med å få tak i rett størrelse fra Trek, førte til kjøp av ny sykkel. Da vi endelig klarte spore opp rett ramme var det plutselig vinter. Sykkelen har nå blitt oppmontert igjen og fremstår veldig lekker. Men det blir for dumt å ha denne stående i kjelleren bare fordi jeg syns den er fin. Den overlapper for mye med min nye hest, beklageligvis.
Min var en Gary Fisher HiFi Pro 2008 modell, mens den nye rammen er 2009 HiFi Deluxe. Dette betyr veldig lite, da rammene innenfor hvert år for denne modellen er identiske og det bare er utstyret som skiller dem.
Ny villedende pris i 2008 var 30.000kr.
Sykkelen fremtstår helt klart som ny, det er ingen bulker i felgene og de går helt rett. Styrelageret er helt nytt grunnet endring i ramme diameter. Ellers er alle wire etc nye. Ellers er alle delene er top-spec fra Bontrager.
Demperene har ikke blitt tatt service på det siste året (12mnd) men den har så og si overhodet ikke vært brukt på denne tiden. Ellers har servicer vært tatt og sykkelen har alltid vært meget godt vedlikeholdt før den knakk i baktriangelet.
Gary Fisher Franken-HiFi
Bakdemper : Fox Float RP23 5 Inches travel
Gaffel: Fox F120 RL 120mm travel
Fremgir: Shimano LX
Bakgir Shimano XTR
Shifters: Shimano XT (oppgradert)
Krank: Shimano XT with 44/32/22 Tooth Chainrings
Bremser: Avid Juicy 7 hydraulic discs with 185mm front and 160mm rear rotors (fremrotor ny)
Hjul: Bontrager Race Lite wheelset (tubeless-klar, ventiler medfølger)
Dekk: Maxxis Ardent 26x2.25 (Helt nye ubrukte)
Styre: Bontrager Race Lite
Holker : Bontrager Lock-on
Stem: Bontrager Race X Lite
Sete: WTB Silverado (Nytt)
Setepinne: Bontrager Race Lite
When it snows, it dumps!
Re: Gary Fisher HiFi Pro (Medium) 2009 (Helt ny ramme)
[Re: Saint78]
#155632710/02/201319:05