Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Universalholder for mobiltelefon

Universalholder for mobiltelefon #1551367 29/01/2013 20:13
skibum Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Hei

Noen som har forslag til universal bilholder som er litt solid og passer store telefoner?

Jeg har to biler, og fruen og jeg har forskjellige telefoner (HTC One X+ og Samsung Galaxy SII) som jeg gjerne skulle hatt holdere til. Problemet er at jeg bare finner gigantiske holdere som er vaklevorne og som i tillegg har en håpløs sugekoppinnfestning koblet til. Jeg har hatt mye brodit og disse er solide og greie, men de har ingen universalholder. Jeg vil gjerne feste den til en Brodit ProClip, og ikke noen sånn sugekoppgreie, altså montere den fast i bilen.

Noen som har noe, eller har hørt om noe som duger? Takknemlig for alle svar, selv svar om at det jeg vil ha ikke finnes..

Espen

NOTS!
Re: Universalholder for mobiltelefon [Re: skibum] #1551888 30/01/2013 22:06
kitbay Offline
Ivrig
Ivrig
Jeg har borret et hull i denne og festet den på brodit innfestning.
Ps. "Slangen" m/sugekopp sitter ikke kast i selve holderen, den kan du bare ta av.

Ikke helt optimalt da den ikke har lader, men funker som holder.
Og ja, den er justerbar i bredden.

74kr på Biltema.

Redigert av kitbay; 30/01/2013 22:06.
Re: Universalholder for mobiltelefon [Re: skibum] #1551930 31/01/2013 07:42
voldemort Offline
Vinkelskriver
Vinkelskriver
Clas Ohlson har universalholdere (f.eks. http://www.clasohlson.com/no/view/conten...p;showTabs=true).

Vi har også flere biler, og flere ulike mobiltelefoner i familien. Universalholder funker utmerket. Jeg synes det er mye bedre å feste holderen i ventilasjonsgitteret. Da kommer telefonen i riktigere arbeidsavstand enn ved å feste den på vinduet. Ved vindusfeste kan du også oppleve at politiet har innsigelser, fordi festemåten tar bort noe av den frie sikten.

Den som ikke griper dagen, kan like godt ta kvelden

Moderator  support