Hei godtfolk.

Det har seg slik at samboer og jeg har bygget et treningsrom i kjelleren. Vi har handlet inn fra Sportsmaster og er godt fornøyd med dem.

Men etter at tredemølle, vekter, benker etc. er installert så kommer da siste maskin i hus, og vi oppdager at.....vi pokker meg ikke har plass.... Vi snakker om denne: http://sportsmaster.no/Styrke/Multigym/Total%20Trainer%205000.aspx

Ja men det er vel ikke et problem? 60dagers pengene tilbake. Problemet er bare at frakten er på 600kr og den for tung å ta via posten. Her må Bring inn i bildet og jeg ser for meg MYE jobb.

Min tanke er da å selge den (Den har blitt åpnet opp, slått ut og bannet og kranglet rundt). Den er IKKE brukt. Da snakker vi ikke slik "ikke brukt"-lyging som er så vanlig. Det er ikke fysisk plass i rommet til å fullverdig bruke den frown

Så mitt spørsmål til dere er. Mener dere det er fornuftig å gjøre følgende: Trekke fra vanlig frakt om du hadde kjøpt den fra SM (400kr) og retursummen (600). Kunden får da 1000kr rabatt på et fantastisk treningsutstyr som ikke er brukt. All dokumentasjon følger selvsagt med.

Grunnen til dette er at jeg da får den ut av huset på en MYE enklere måte enn å måtte sende den tilbake til SM. Den er ekstremt kompakt slått sammen, men er 2.30 lang når den trekkes ut. Multigymen det er snakk om finner dere her. Den ser bare helt fantastisk solid ut og er garantert et kanon treningsapparat. Vi har dritti oss ut, kunden sparer penger, men dette er noe vi skal kunne leve med økonomisk og som en lærepenge...

Sett dere litt i min IDIOTISKE situasjon. Hva tenker dere? Og om noen skulle oppfatte dette som en salgsannonse, FANTASTISK. Den finnes i Arna utenfor Bergen ICON_WINK

Tips: SM var veldig bra, men jeg oppdaget the hard way hvor praktisk det er når man heller burde handle slikt RETT fra butikken og ikke via nett. Da hadde jeg ikke trengt å skrive dette innlegget...

Tusen takk for alle innspill ICON_SMILE

Redigert av Bjørnson; 26/01/2013 11:01.