KOM MED BUD! Går billig! Jeg flytter til finnmark om tre uker
ca 12. feb. Går billig dersom du har cash FØR dette!Pris-anslag
- bare å komme med bud. Hører jeg 9.000 til 11.000,- eller noe deromkring?
Kom med bud. Evt. kan jeg selge "nesten komplett med prisavslag"... vi ser

F.eks kunne jeg beholdt gaffel med integreft stem, så jeg kan bruke den på stisykkelen.
Masse deler, bremser, styre, integrert stem, gir + hendler, byttet i 12 osv
Kontakt
Mail: lavra_balto@hotmail.com
TURNER DHR m/ FOX40 m/hope integrert stem, deemax forhjul, x823disc på hadley
bakjul, saint bremser osv osv
En klassiker, box -versjonen av turner. Mange kjenner denne godt. Mange vet også (evt ved enkelt søk på nettet), om Turners kjente kvalitet og DYRE rammer. Selv eldre rammer har gode design, kjent for lavt BB, slakke fine vinkler og raske sykler. Neste årsmodell med runde tubes ble 2 punds lighter. Vel, 2 pounds er det verdt, når du ser denne ramma med firkantete rør, ser bra ut! Se ellers review av round-tube DHR her:
http://www.mtbr.com/cat/bikes/downhill-f...13_1542crx.aspxDeleliste:
Ramme: Turner DHR str. MEDIUM. Fox DHX 5.0 demper. Demperservice juli 12.
Gaffel: FOX 40 RC2, Service juli 12
Hjul: Forhjul: Mavic Deemax
Bakhjul: Mavic x823disc på Hadley nav
Integrert stem: HOPE. Ny juli 12
Bremser: Shimano SAINT bremser, 203 skiver front+bak. Lett sving i bakskiva. Nye juli 12.
Styre: Brave Rockah, Ny juli 12
Gir: SRAM x9 skifter og bakgir, da også byttet girwire, heltrukket strømpe, nytt kjede (SRAM), og for-tannhjul nytt juli 12
Dekk: MAXXIS minion 2,5 nye juli 12
Håndtak: ODI x-Treme Lock-on Nye juli 12
Kjedefører: MRP - funker fortsatt feilfritt, har ALDRI mistet kjedet eller hatt problemer med denne, men noen år gammel.
Krank: Middleburn
Pedaler: 50/50, vilt godt grep synes jeg.
Feil/mangler:
- litt merkbart vertikal slark i bakramme, kanskje par mm vertikalt, og minimalt sideslark. lagre og foringer kunne nok trengt en overhaling snart, men jeg synes alt fungerer greit nå.
- bakskiven har bittelitt sidekast, har ingen problemer ved kjøring noengang, jeg merker det ikke/hører det ikke/blir aldri varm.
- bakhjulet er strammet ved sykkelbutikken, de opplyser om litt vertikalt kast i hjulet. Ingen sidekast, god tilstand.
Sjekk:

[u][/u]