Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Terrengsykkel på balanserulle

Terrengsykkel på balanserulle #1543179 11/01/2013 17:06
S
shakaman Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
S
Hei! Veit det er mange tråder angående balanseruller her på forumet, men har ikke funnet svar på om det funker med terrengsykkel på balanserulle. Har en Giant Talon Ltd. i strl. xl. Er det veldig mye bråk med knastedekk (Schwalbe Rapid Rob)? Jeg har slicks også, men bare et sett med hjul, så det hadde vært kult å slippe å legge om dekk hele tia. Det er en Tacx Antares som vurderes kjøpt:)

Takker for alle svar!
Esp1

Re: Terrengsykkel på balanserulle [Re: shakaman] #1543183 11/01/2013 17:12
C
chriz Offline
Entusiast
Entusiast
C
Har terrengsyklen min på balanserulle men med rulledekk. For rulla sin skyld og for å slippe unødvendig støy så vil e ikke bruke knastedekk..
Ta deg bryet å legg om dekka du ICON_SMILE

Funker ellers veldig bra med balanserulle, får litt virkelighetsfølelse i forhold til vanlig rulle, + du får naturlig nok balansetrening ICON_WINK

Re: Terrengsykkel på balanserulle [Re: chriz] #1543187 11/01/2013 17:19
S
shakaman Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
S
Sitat: chriz
Har terrengsyklen min på balanserulle men med rulledekk. For rulla sin skyld og for å slippe unødvendig støy så vil e ikke bruke knastedekk..
Ta deg bryet å legg om dekka du ICON_SMILE

Funker ellers veldig bra med balanserulle, får litt virkelighetsfølelse i forhold til vanlig rulle, + du får naturlig nok balansetrening ICON_WINK

Det var kult å lese. Var noen som mente at terrengsykler var for store for balanserulle.. Har fastrulle, men det virker litt mer ålreit med balanserulle. Motstanden på den andre rulla mi er gåen, og jeg er så nybegynner/utrena at jeg klarer meg med den motstanden gira på sykkelen gir foreløpig:)

Re: Terrengsykkel på balanserulle [Re: shakaman] #1543213 11/01/2013 18:51
sykkeloyvind Offline
More than words
More than words
Jeg har kjørt med 29er på balanserulle, men med racerdekk. Gunn-Rita sykler mye balanserulle både med slicks og terrengdekk, men terrengdekk bråker mer.

Øyvind Aas
Kollisjonsdukke i permisjon

Moderator  support