Ja, for den jevne mosjonist som ønsker å bryne seg litt er pulje 2 greit, eventuelt veterancup (heter det det fortsatt?). Pulje 1 er for de store gutta.
Var med i pulje 3 for et par år siden, men det var en glipp - den er veldig lite homogen og ikke spesielt rask. Trener du mer enn 3-4 timer i uka, er pulje 2 tingen (selv om du skulle bruke terrengsykkel også på landevei).
I bunnen av bakken ut av Saltnes er det område med smeltevann som renner ut i veien. Idag tidlig var det et parti på 50 meter som var glatt i den kjørebanen vi kommer på søndag. Sola treffer ikke asfalten før langt ut på dagen. Blir spennende å se om dette løser seg selv de neste dagene... Ellers så tror jeg ikke det er noen partier med mye vann. Mulig det er noe mellom Gressvik og Hankø?
I bunnen av bakken ut av Saltnes er det område med smeltevann som renner ut i veien. Idag tidlig var det et parti på 50 meter som var glatt i den kjørebanen vi kommer på søndag. Sola treffer ikke asfalten før langt ut på dagen. Blir spennende å se om dette løser seg selv de neste dagene...
Mye mindre is idag, tror det kan tørke til søndag.
Da sitter jeg på sofaen med slitne bein og ser Paris Roubaix. Må si at dette var et flott ritt! Deilig vær og god varsling fra arrangør der det var is. Klart at asfalten på Østlandet har sprekker men synes de var godt merket. Frister til gjentagelse!
Jeg var en av bilene bak hovedfeltet og må si at jeg er sjokkert over enkelte medbilisters oppførsel. Jeg lå bak en sort Vw varebil som ville "hevne" seg på syklistene, når han kjørte forbi enkeltsyklister som hadde mistet feltet la han seg brått inn og bremset for å plage syklisten. Hyggelig fyr...