Hurra! Bildeopplasting til forumet er ensbetydende med svart magi for mein del, så jeg sender ballen videre til andre.
Ja terrengsykkel.no er fremdeles i steinalderen når det kommer til bilder. Når det er så mange som sliter med det så er det utrolig at de ikke klarer å finne en bedre løsning.
Steg for steg-løsningen som er postet på forumet, er så enkel at jeg vanskelig med å forstå annet at problemet i de fleste tilfeller ikke er annet enn god gammeldags giddesløshet. Hvis en ikke greier å følge denne oppskriften, kan man heller ikke følge en matpppskrift, skifte olje på en gaffel, overtale et nav, etc
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
Hurra! Bildeopplasting til forumet er ensbetydende med svart magi for mein del, så jeg sender ballen videre til andre.
Ja terrengsykkel.no er fremdeles i steinalderen når det kommer til bilder. Når det er så mange som sliter med det så er det utrolig at de ikke klarer å finne en bedre løsning.
Steg for steg-løsningen som er postet på forumet, er så enkel at jeg vanskelig med å forstå annet at problemet i de fleste tilfeller ikke er annet enn god gammeldags giddesløshet. Hvis en ikke greier å følge denne oppskriften, kan man heller ikke følge en matpppskrift, skifte olje på en gaffel, overtale et nav, etc
Og ikke glem at alle brukerne på terrengsykkel er så kronisk mot forandringer, at dersom det ble gjort mer intuitivt så ville mest sannsynlig dette blitt hugget ned før man rakk å begynne...
Joda er sikkert lett når man lærer det. Grunnen til at jeg to ganger i dag ikke har lagt inn i tråden her er at jeg går mye frem og tilbake på jobb og har ikke hatt tid til å sette meg inn i det i dag. Men kommer sterkere tilbake. Er jo en god guide på hvordan gjøre det. Men å sette seg inn i det, når man hvert 2 minutt må springe fra pcen er det ikke lett.
Eg lurte på å ta eit litt større utsnitt der Maserati logoen under skiltet vart med, men eg rekna med at det ikkje ville bli særleg meir forvirrande for dei som likevel kjenner igjen ein SM.
Når problemstillingen til stadighet dukker opp er det bare å endre på løsningen slik at den blir enkel og intuitiv. Da slipper man at folk til stadighet bemerker at det er tungvidt å legge inn bilder(noe det er i forhold til dagens standard).
Klimahysteriet fører ikke til noe annet enn store mengder bortkastet tid og penger.