Fin tråd for meg. Optiker og over middels interessert For tiden har jeg et par Cebe med styrkeglass. Her fra produksjon med kontrastglass. Men de brukes for det meste med blanke glass med et spesielt antidugg belegg, som tildels funker.
Ah, de har jeg også brukt tidligere. Trodde de var ute av sortimentet... De jo både billigere og bedre til sykling enn disse. som jeg kjøpte for en tid tilbake. Ikke meningen å bombe tråden med lavkost-briller altså, lover.
Jeg bestilte med Oakley Radar med full custom etter å ha prøvd det meste av briller. Ville ha en brille som ikke dugget (funker greit nok) med ekstra hull, uten ramme nederst, glass som gikk lengre ned (Pitch) og akkurat de glassene jeg ville ha (persimmon og klare) etter erfaring fra blant annet Oakley Goggles og masse søking på nettet.
ohh, no. why? min erfaring so far er at de dugger under stormangrep og er vanskelige å skifte glass på. Tynne skinner uten grep som kun fungerer når de blir presset på plass av hørselvern.
bruker samme. de er det mest positive jeg har fått ut av mitt medlemskap i HV. funker som f, men du må bøye til stengene riktig. Dugger mindre enn radar uten ventilerte glass.
ohh, no. why? min erfaring so far er at de dugger under stormangrep og er vanskelige å skifte glass på. Tynne skinner uten grep som kun fungerer når de blir presset på plass av hørselvern.
Prøvde dem bare for moro skyld på en sykkeltur, de funket og da ble de værende. Sitter faktisk godt på meg. Trenger noe skikkelig dog, men mine hornhinner bør jeg ha noen glass med korrigering for å se skarpt. (bruker ikke linser)
- Ikke direkte fjærlett, men utpreget treg.... 2012 On-One Scandal 29", 2013 Genesis Equilibrium 20 m/Athena 11s, 2015 Fuji Tread 1.0 LE, 1984 Nishiki International http://instagram.com/esp1e/