Hei. I det siste har jeg hatt problemer med å laste over turer fra min Edge 510 til iPhonen. Blåtanntilkoblingen ser ut til å gå fint og synkroniseringen starter, men så etter ca 30 sek får jeg meldingen "Sync Failed <Linjeskift> Device connection error" nede på telefonskjermen. I startet kunne jeg synke ved å se på siste tur på Edgen og så laste opp denne, men nå fungerer ikke det heller. Jeg har oppdatert til siste Firmware versjon på Edgen og slettet/lastet inn appen på nytt. Er det noen andre som har tilsvarende problemer eller gode forslag til løsninger? Inntil videre må jeg laste opp med kabel til PC.
Har funnet en "løsning" på problemet som virker de fleste ganger. Det kan være verdt å prøver for andre som sliter med det samme.
1. Ikke link opp telefonen mens du sykler.
2. Skru av Edgen når du er ferdig med å sykle og har lagret turen
3. Åpne Garmin Connect på telefonen, gå inn på hjem/home-menyen
4. Skru på Edgen igjen
5. Vent på at synkroniseringen er ferdig (dette fungerer nå i 90% av tilfellene)
6. Slett alle turer fra Edgen (ser ut til at synkroniseringen fungerer bedre når det ikke ligger en masse i minnet)