Hei! har en brukt diamant R1 som jeg vurderer og selge. selve modellen er en 2011 mod, men rammen er brukt i 1 sesong og resten av sykelen generelt er brukt i 2 sesonger da. men det er en del nytt da og ikke alt er brukt så mye. en får det en ønsker og prisen avtales. har ei ny kjede, 2 drev, styretape, krank lager og sikkert en kasset som er svært lite brukt og et nytt gir vaier sett med strømper.
Hjul har jeg litt forskjellig av bl. a. et ca 7-8 år gammel campagnolo eurus sett som triller i fra de fleste i norgescupen. bakfelgen begynner og få det så jeg kan evt selge med C4 carbonhjul som er svært lett og lite brukt i stede, nb har kun bakhjule da.Er nylig byttet krank en alminiums krank fra FSA. måtte bytte den orginale FSA slk- light carbon kranken på grunn av festene til pedalene gikk i stykker på begge sidene. jeg er meget fornøyd med alu-kranken i forhold. den er my stiver, holdbar og bedre og sykle med så den ambefales på det sterkeste.
kan ta noen bilder viss det ønskes så viss det er noen som er ineterisert så er det bare og spytte ut

mvh Andreas Eidsli
tlf: 97949932
adresse andreas_sykkel@hotmail.com