Etter at telefon ble mistet/stjålet på ferie, så måtte jeg ha en ny da, og valget falt på en Windows telefon. HTC X.
Siden jeg har brukt Windows i både jobb og fritid i snart 20 år, så føler jeg meg både trygg og kjent med det operativsystemet.
Jeg er ikke noen data ekspert, men tror jeg er over normalt gjennomsnitt.
Jeg har vært spent på Windows 8 og muligheten for og få synkronisert alle dupedittene, samt at jeg ikke liker naziPhone.
Etter 2 døgn med telefonen så har jeg bare en ting og si. STYR UNNA!!!
Dette var tragisk. Jeg har aldri opplevd maken til rot. Det er så lite som er sømløst og fungerer.
Registrere kreditkort i Xbox live…. Måtte ha helpdesk til å legge inn all data.
Høre live stream med Music Live… Har brukt minst 5 timer med søk og helpdesk. Fungerer ikke.
Helpdesk viste ikke forskjell på Windows phone 7 og 8. Eneste løsningen de hadde til meg var og laste ned Zune på nytt.
NRK Podkast… Fungerer ikke.
Internet Explorer har problemer på mange nettsider, og det er ikke mulig og laste ned andre nettlesere.
Nå har jeg fortsatt Windows 7 på pc’en, men etter denne opplevelsen så vet jeg ikke om jeg vil ha windows 8 på en god stund. Jeg så faktisk frem til Windows 8.
Jeg kjøpte meg en lenovo tablet i 2008 fordi jeg trodde dette var fremtiden, og jeg synes den var et bedre kjøp.
Sitter det andre med erfaringer på forumet?