tror de viler på ørene og nese broa

åsså tror jeg de demper sol lyset, men dette kommer seff litt ann på hvilket glass du velger;)
ta en titt på Holbrook og dispatch 2 to modeller fra oakley som i mine øyne er fetere:p
btw
ingen som kan si hvordan du vil oppleve dfrogskins eller lignende briller på ditt hode:)
feks for meg, så er Jawbones ei brille jeg kunne tenkt meg, gikk og prøvde de på den lokale oakley dealern, gikk ut derfra med Radar XL fordi, jawbonesa ikke passa mitt ballong hode spesiellt bra, Oakley har ganske så snodig passform på noen briller(les: liten og stor fit på de forskjellige modellene) har man lite hode sånn som en asiat så kan man gå på ebay og finne ca nesten alle modeller i Asia modell som er tilpasset midre hoder(men dog kanskje med lengre mellom linsene?)
mye svada her men damn endelig en morrakvist jeg ikke er trøtt:P
så min anbefaling er og finne en butikk som har oakley inne, og prøve de forskjellige modellene de har inne.
jeg skal finne dispatch 2 og se hvordan de sitter på meg, da jeg digger lokksa på de, holbrook sitter som en vanlig brille av den typen hvertfall for meg...