- Nesten helt ny Pearl Izumi Pro 180 Softshell-jakke selges.

Brukt 2 ganger og vasket 1 gang.
Flotte, komfortable materialer og riktig stilig i rødt og svart. Lomme foran og bak - spør evt Hr. Internett om mer info
Selges grunnet manglende brystkasse og at jeg har for lav gorillafaktor. Dvs at den sitter ikke på, den mer henger på. Greit hvis jeg står og tråkker hele tiden, men ikke ellers - samt at den faktisk er litt lang i ermene til meg.
Str Large. Pro-serien til Pearl Izumi skal jo være trangere enn det vanlige snittet, men jeg opplever ikke egentlig denne som det, tror rett og slett det er en vanlig large med sykkelvinterjakke-lange ermer
Selges da i utgangspunktet for kr 1.050.
Du trodde kanskje den var totalt uskadd siden den bare var brukt to ganger, men nei da. Måtte over styret på tur nr 2 (mens jeg testet om det var bra å ha mansjettene utapå hanskene), så den ene mansjetten har noen rifter - se eget bilde.

Hvis du er av typen som henger deg opp i slike småskader og detaljer, så får du den da for 850,-
(Ingen andre skader, ellers er den som ny - burde også være greit å fikse den mansjetten for de som gidder tråkle litt)
Når jeg først er i gang, så er det jo en del annet til overs her også:
- Campa "legg-skvisere" - Str Large
Det sto "shin warmers", så jeg tenkte de kunne holde varmen i leggene:
http://www.campagnolosportswear.com/en/a...ess-shin-warmerLitt holder de nok varmen også, men dette viste seg jo å først og fremst være kompresjonstøy. Legg-skviser og ikke legg-varmer altså (ikke søren om det er en kompresjonsstrømpe, det er ingen fot på de.)

Ubrukt, bare prøvd. Betal kr 50,- og få dine legger komprimert på en stilren, italiensk måte, f.eks mens du restituerer deg med en nykvernet espresso etter dagens sykkeltur. (* Espessomaskin og kaffekvern må kjøpes separat)
- Pro "Raven H20" skotrekk. Husker ikke størrelsen, men de går utapå MTB-sko i str 43. Brukt, litt slitasje på innsiden i tåpartiet, ellers i riktig god stand. Kr 80,-

- Det ligger en mørk blå polar Buff her også og ikke helt kan forklare hva den bidrar med eller når i all verden den sist gjorde noe, kr 80,- for den også
Kan hentes på Kjelsås i Oslo, sendes (hvis du dekker porto), evt kan vi møtes i Oslo sentrum for overlevering